معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم مطرح کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: برای سند اشتغال استان، بخش صنعت 51 درصد در سرمایه گذاری و 37 درصد در اشتغال قم سهم دارد.
کد خبر: ۶۰۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 13 May 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به تدوین گزارش عملکرد پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در قم اظهار کرد: ارزیابی عملکرد بانک‌های استان را برای مدیران عامل بانک‌ها ارسال و از بانک‌های برتر تقدیر می‌کنیم.

وی ادامه داد: دو برابر شاخص جمعیتی استان قم پرونده تسهیلات طرح رونق تولید به بانک‌ها معرفی شد، همچنین میزان پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان هم دو برابر شاخص جمعیتی این استان بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: سند اشتغال را در استان عملیاتی خواهیم کرد، گزارش تطبیق عملکرد دستگاه‌های استان را با این سند از ابتدای فروردین ماه گرفتیم و براساس این گزارش، عملکرد دستگاه‌های استان مثبت بود.

غضنفری با اشاره به لزوم ارائه گزارش‌های دستگاه‌های اجرایی استان قم به استانداری اظهار کرد: این گزارش‌ها باید به صورت مستمر به دفتر معاونت اقتصادی استانداری ارسال شود، فرم‌های دقیق و کارشناسی شده برای دستگاه‌ها فرستاده شده است تا بتوانیم ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قم را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: سهم دستگاه‌های استان قم در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری در سند اشتغال استان مشخص شده است، به عنوان مثال بخش صنعت 51 درصد در سرمایه گذاری و 37 درصد در اشتغال استان قم سهم دارد، همچنین بخش خدمات استان هم 51 درصد در اشتغال قم دارای سهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: بانک کشاورزی در استان علاوه بر تسهیلات طرح رونق تولید یک سری تسهیلات خاص برای بحث مکانیزاسیون و گلخانه را به بخش کشاورزی پرداخت می‌کند و هیچ پرونده ای مربوط به طرح رونق تولید نیست که در این بانک تعیین تکلیف نشده باشد.

غضنفری در پایان با اشاره رویکرد ستاد تسهیل رونق تولید استان قم خاطرنشان کرد: اعضای این ستاد باید در مناطق اقتصادی و واحدهای تولیدی حضور پیدا کنند و مشکلات را بشنوند و همان جا نسخه کار را ارائه بدهند، مدیران در چنین بازدیدهایی با نظرات صنعتگران آشنا می‌شوند و این بازدیدها برای حل مشکلات در زمانی کوتاه مفید است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار