جانشين فرمانده انتظامي استان قم مطرح کرد
جانشين فرمانده انتظامي استان قم از کشف حدود 248 کيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش و ترياک با همکاري مشترک سه استان تهران، گيلان و اردبيل طي 3 عمليات در محورهاي مواصلاتي قم خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ 08 May 2018

به گزارش تابناک قم،در پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد محموله مواد افیونی را با تریلی از یک استان جنوب شرقی به قم منتقل کند که پس از اطلاع و هماهنگی با مقام قضائی و اعزام مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محورهای مواصلاتی خودرو شناسایی و در بازرسی صورت گرفته 180 کیلوگرم حشیش کشف و متهم نیز دستگیر شد.

وی گفت: همچنین روز گذشته با پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان مشخص شد فردی قصد انتقال محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیونت از یک استان جنوب کشور به پایتخت داشته که با اعلام موضوع و هماهنگی‌های قضائی، ماموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محورهای مواصلاتی اعزام و پس از شناسایی و توقیف خودرو مذکور حدود 21 کیلوگرم تریاک کشف و متهم دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در عملیاتی دیگر با پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ یک زوج قاچاقچی در شهرک پردیسان قم شناسایی و در نتیجه طی بازرسی از منزل و خودرو متهمان حدود 47 کیلوگرم حشیش کشف و هر دو نفر دستگیر شدند.

درویشی گفت: متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار