جزئیات بریدن گوش‌های نوجوان ۱۲ ساله
این متهم بارها به خواستگاری دختر مورد علاقه اش رفته بود اما هربار از سوی خانواده عروس با جواب منفی روبرو می شد و زمانی که شنید که دختر مورد علاقه اش به عقد فرد دیگری در آمده است در اقدامی انتقام جویانه برادر 12 ساله عروس را ربود و گوش های او را برید.
کد خبر: ۶۰۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵ 07 May 2018

به گزارش تابناک قم، خواستگار سمج وقتی با جواب منفی خانواده عروس مواجه شد در اقدامی انتقام جویانه، گوش های برادر عروس را برید.

سرهنگ هادی دیدور فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص این پرونده گفت: این متهم بارها به خواستگاری دختر مورد علاقه اش رفته بود اما هربار از سوی خانواده عروس با جواب منفی روبرو می شد و زمانی که شنید که دختر مورد علاقه اش به عقد فرد دیگری در آمده است در اقدامی انتقام جویانه برادر 12 ساله عروس را ربود و گوش های او را برید.

وی با بیان اینکه این حادثه شنبه 15 اردیبهشت در یکی از بوستان های منطقه قلعه کامکار رخ داده است، گفت: ضارب همچنین پسر بچه را از چند ناحیه صورت و کتف هم مجروح کرده و متواری می شود.

دیدور در ادامه افزود: خوشبختانه با اقدام سریع و اشراف اطلاعاتی به موقع ماموران انتظامی، متهم در کمتر از دوساعت دستگیر و در حال حاضر پرونده او به دادسرا ارسال شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا متهم در حالت طبیعی بوده یا مواد مخدر و توهم زا مصرف کرده بود، تصریح کرد: متهم در سلامت کامل دست به چنین اقدامی زده است.

این مقام انتظامی در پایان گفت: در حال حاضر کودک 12 ساله برای انجام اقدامات درمانی در بیمارستان بسر می برد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار