رییس هیات دومیدانی استان قم عنوان کرد: دومیدانی کاران قمی که در رقابت‌های جوانان قهرمانی کشور حضور پیدا کردند، در روز اول این رقابت‌ها با کسب 6 مدال خوش درخشیدند.
کد خبر: ۵۹۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ 26 April 2018

 

به گزارش تابناک قم،علی رضایی بیان کرد: نمایندگان قم در روز اول این رقابت‌ها، موفق به کسب1مدال طلا، 4نقره و یک برنز شدند و با کسب 6مدال در روز اول، نتایج خوبی را رقم زدند.

وی افزود: علی کشاورز، نماینده استان قم در بخش 110متر با مانع، با رکورد 14ثانیه و 10صدم ثانیه، بالاتر از نمایندگان اصفهان و کرمانشاه، به مقام قهرمانی دست یافت؛ همچنین علی سلامتیان، دیگر نماینده قم در این بخش، با 15ثانیه و 1صدم ثانیه پنجم شد و از کسب مدال بازماند.

رییس هیات دومیدانی استان قم ادامه داد: علی قاسم‌بابایی دیگر نماینده استان در این رقابت‌ها بود که در بخش دو100متر به روی پیست رفت و با حد نصاب 10ثانیه و 87صدم ثانیه و با اختلاف بسیار اندک 5صدم ثانیه نسبت به نماینده کردستان، دوم شد؛ در همین بخش، مهدی رضایی دیگر نماینده استان قم با اختلاف سه صدم ثانیه نسبت به نفر دوم و با ثبت رکورد 10ثانیه و 90صدم ثانیه، سوم شد؛ محمد باقر محمدی نماینده دیگر استان در این بخش، در جایگاه هشتم ایستاد.

وی تصریح کرد: در بخش پرتاب وزنه، محمد تقی مهرغلی نماینده استان قم بود و با پرتاب 16متر و 55سانتی‌متر، دوم شد و نماینده اصفهان و ایلام به ترتیب اول و سوم شدند.

رضایی بیان کرد: محمد دادالله زهی نماینده استان قم در بخش دو 1500متر بود که در رقابت با حریفان، با ثبت رکورد 4دقیقه و 8ثانیه و 93صدم ثانیه، پایین تر از دومیدانی کار سیستان و بلوچستان در جایگاه دوم قرار گرفت و نماینده لرستان سوم شد.

وی افزود: محمدی، سلامتیان، کشاورز و قاسم‌بابایی ترکیب تیم استان قم در بخش 4در 100متر امدادی را در این رقابت‌ها تشکیل دادند که با رقابت در برابر حریفان، رکورد 43ثانیه و 27صدم ثانیه را ثبت کردند و بعد از تیم کردستان، دوم شدند و تیم کرمانشاه سوم شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار