با اعلام رسمي فدراسيون كاراته
قهرمان و ستاره اسبق كاراته استان قم با تجربه سال‌ها حضور در ميادين مختلف داخلي و برون‌مرزي كاراته هدايت تيم ملي اميد ايران را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۵۹۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 26 April 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که کاراته بعد از سال‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی برای استان قم بوده، بار دیگر این رشته با انتصاب یکی از بهترین‌های تمام ادوار خود برای ورزش قم افتخار کسب کرد.

این افتخار با اعلام رسمی فدراسیون کاراته مبنی بر انتصاب مجید عبدالحسینی قهرمان پرآوازه کاراته استان قم در میادین آسیایی و جهانی این رشته به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کاراته امید ایران نصیب ورزش قم شد، مربی‌ای که بعد از هدایت تیم ملی چین بار دیگر در تیم ملی ایران مربیگری می‌کند.

عبدالحسینی که کاپیتان اسبق تیم ملی محسوب می‌شود در دو سال اخیر هدایت تیم ملی کاراته چین را عهده‌دار بوده و اکنون سرمربی تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال ایران است تا این تیم را برای اعزام به میادین برون‌مرزی مهم سال 2018 کاراته آماده کند.

فدراسیون کاراته مسوولیت سرمربیگری تیم ملی امید ۲۱ سال را در حالی به مجید عبدالحسینی سپرد که این تیم تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در پیکارهای قهرمانی آسیا، مسابقات جهانی و لیگ جهانی این رشته برگزار خواهد کرد تا این تیم پشتوانه تیم ملی بزرگسالان برای رویداد مهمتر دو سال آینده یعنی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد.

سرمربی قمی جدید تیم ملی امید ایران به عنوان تنها طلایی تیم ملی کاراته ایران در پیکار ستارگان کاراته جهان در سال ۱۹۹۷ ایتالیا، کاپیتانی تیم ملی را نیز تجربه کرده و در سال‌های عضویت خود در تیم ملی دو مدال طلا، سه نشان نقره و سه مدال برنز قهرمانی آسیا و هفت طلا، سه نقره و سه برنز رقابت‌های معتبر جهانی در کارنامه دارد.

عبدالحسینی تا سن 35 سالگی یکی از اعضای تیم ملی کاراته ایران بود و در تمامی رده‌های می کاراته ایران عضویت داشته، ضمن اینکه حدود سه سال قبل بر اساس دعوت فدراسیون کاراته چین هدایت تیم ملی ایران کشور تا المپیک 2020 را بر عهده گرفت و کارنامه موفقی در چین داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار