معاون حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به لزوم حمایت ازکالای ایرانی گفت: آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در زمینه حمایت از کالای ایرانی آمادگی دارد تا نمایشگاه‌هایی را برگزار کند.
کد خبر: ۵۹۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 26 April 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام صفر فلاحی در صد و شصت و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات ساختمان اداری آستان حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به لزوم حمایت ازکالای ایرانی اظهار داشت: آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در زمینه حمایت از کالای ایرانی آمادگی دارد تا نمایشگاه‌هایی را برگزار کند.

وی افزود: پیش از عید در زمینه هنرهای اسلامی نمایشگاه‌های خوبی برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت، در زمینه حمایت از کالای ایرانی ظرفیت برگزاری نمایشگاه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) وجود دارد.

معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) بیان کرد: باید لیستی توسط استانداری قم تهیه شود ودر آن اسامی کالاهای ایرانی آورده شود تا مردم این موضوع را بدانند که کدام کالا ایرانی است و از آن استفاده کنند.

فلاحی خاطر نشان کرد: این آمادگی وجود دارد تا سرفصل‌هایی برای حمایت از کالای ایرانی تهیه شود و در اختیار کارشناسان و سخنرانانی که در حرم حضرت معصومه (س) حضور پیدا می‌کنند قرار بگیرد و مردم را به سوی استفاده از کالای ایرانی ترغیب کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار