در پایان جلسه شورای فرهنگ عمومی از آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) تجلیل شد.
کد خبر: ۵۹۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 26 April 2018

به گزارش تابناک قم، همزمان با صد و شصت و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در سالن جلسات ساختمان اداری آستان حضرت معصومه (س) برگزار شد از آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) تجلیل شد.

در این جلسه که با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، سید مهدی صادقی استاندار قم، حسینی کاشانی مدیر کل ارشاد قم، حجت‌الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم، سرهنگ حسینی مدیرکل حفظ آثار قم، شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش قم و برخی از مدیران استان قم برگزار شد، برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان و لزوم مشارکت همه دستگاه‌های استان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی مورد تاکید قرار گرفت، حمایت از تولید کننده داخلی و لزوم فرهنگ‌سازی در جامعه در راستای حمایت از کالای ایرانی از جمله مباحث این جلسه بود.

در پایان این جلسه از خدمات آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم برای برپایی نمایشگاه کتاب دین تقدیر شد.

پنجمین نمایشگاه کتاب دین 25 بهمن ماه سال 96 با حضور ناشران داخلی و خارجی و با ارائه بیش از 80 هزار کتاب در حوزه‌های مختلف دینی در مصلی قدس برگزار شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار