معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم:
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به مشکلات ایجاد شده در مسیر پردیسان به کهک و مناطق اطراف آن گفت: شهرداری در ابتدای پل پردیسان - کهک دنبال احداث یک میدان بزرگ جهت اتصال بلوار مرجعیت به شهرک پردیسان است و تا 20 روز آینده مسیر به سمت کهک باز می شود.
کد خبر: ۵۹۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 25 April 2018

به گزارش تابناک قم،علیرضا قاری قرآن افزود: برای اتصال بلوار مرجعیت به پردیسان قم ،ناگزیر باید از جاده پردیسان - کهک عبور می کردیم و با توجه به برخورد تقاطع ها، نیاز به احداث میدان بود که عملیات اجرایی آن از حدود دو هفته قبل آغاز شده و به زودی تکمیل خواهد شد.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

کهک از بخش های پنجگانه و خوش آب و هوای قم می باشد که در فاصله حدود 35 کیلومتری این شهر قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت بلوار مرجعیت گفت: عملیات زیرسازی، آسفالت و روشنایی این بلوار به صورت کامل انجام و بعد از ماه مبارک رمضان، افتتاح خواهد شد.

قاری قرآنی برخی اظهارنظرها مبنی بر احتمال افتتاح این طرح در مهرماه سال جاری را رد کرد و گفت: دو ماه آینده بلوار مرجعیت باز خواهد شد ، ولی مردم از 20 روز آینده می توانند از جاده پردیسان به سمت کهک، ورجان و سایر مناطق خوش آب و هوای آن منطقه عبور کنند.

مسئولان شهرداری سال گذشته اعلام کرده بودند که این بلوار که یکی از کلان پروژه های استان قم می باشد در نوروز 97 بازگشایی خواهد شد.

بلوار مرجعیت در سه مرحله برنامه ریزی شده بود که مرحله نخست آن(حدفاصل خیابان انسجام تا میدان مرجعیت) اردیبهشت‌ماه سال گذشته با اعتبار 76 میلیارد ریال در سال 95 و مرحله دوم این بلوار، حدفاصل میدان مرجعیت تا شهرک قدس با اعتبار 148 میلیارد ریال در سال 96به بهره برداری رسیده بود.

مرحله سوم این بلوار، حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان به طول حدود 6 کیلومتر می باشد و برای آن حدود 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و قرار است تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار