کد خبر: ۵۹۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 25 April 2018

به گزارش تابناک قم،سعید برخوردار عنوان کرد: کلاس توجیهی مربیگری کاراته، عصر روز سه شنبه، در خانه جوان استان برگزار شد و در پایان 40نفر احکام مربیگری خود را دریافت کردند.

وی افزود: در این جلسه غلامرضا دباغیان و سیدعلی خلیلی از پیشکسوتان و اساتید قدیمی کاراته استان، به بیان نکات مهمی در خصوص شیوه‌های مربیگری پرداختند که مورد توجه مربیان قرار گرفت.

دبیر هیات کاراته قم گفت: دوره تئوری مربیگری درجه 3 و درجه 2 ملی کاراته آقایان، تیرماه و دوره تئوری بانوان در مرداد ماه سال گذشته برگزار شد؛ همچنین دوره عملی مربیگری آقایان و بانوان، دی ماه 96 برگزار شد و افرادی که توانستند در آزمون ها نمره قبولی را کسب کنند، برای اخذ مدرکمربیگری آنان اقدام شد و در پایان سال گذشته، با پیگیری های هیات کاراته، مدارک فدراسیونی مربیگری از فدراسیون کاراته اخذ و در این مراسم به مربیان اعطا شد.

وی افزود: در این مراسم 40 نفر از کسانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون‌های تئوری و عملی شدند، مدرک خود را دریافت کردند که از این تعداد 23مربی از آقایان و 17 مربی از بانوان بودند؛ از این تعداد 10نفر مدرک درجه 2ملی را اخذ کردند و 30نفر موفق به کسب مدرک درجه 3ملی شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار