آیت‌الله سبحانی:
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه در قرآن کریم هرجایی که آمنوا آمده از عمل صالح نیز سخن گفته‌شده است، گفت: کسی که بخواهد شیعه واقعی باشد باید از شبهات نیز اجتناب کند.
کد خبر: ۵۹۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 25 April 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در قرآن کریم هرجایی که آمنوا آمده از عمل صالح سخن گفته‌شده است، اظهار داشت: کسی که بخواهد شیعه واقعی باشد باید از شبهات نیز اجتناب کند.

وی با تأکید بر قدم نگذاشتن انسان در شبهات افزود: مرحوم آیت‌الله اراکی از برخی خیابان‌ها رفت‌وآمد نمی‌کرد چراکه می‌گفت این خیابان‌ها که کشیده شده به صاحبان و مالکانش مبلغی پرداخت‌نشده و غصبی است، در نتیجه از عبور از این خیابان‌ها امتناع می‌کرد، این‌ها واقعیاتی است که انسان می‌تواند با در نظر گرفتن آن‌ها با عالم بالا ارتباط برقرار کند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: با ملاحظه‌ای در کشف‌الآیات می‌توان فهمید که کمتر آیه‌ای هست که در آن از ایمان سخن گفته‌شده اما از عمل صالح سخن نرفته باشد، بنابراین باید انسان همراه با ایمان بر انجام عمل صالح نیز اهتمام داشته باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار