با حضور استاندار قم از جمعی مدیران خدمت رسان برتر استان قم در ایام نوروز تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۵۹۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶ 25 April 2018

به گزارش تابناک قم، مراسم تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر و راهیان نور استان قم، عصر امروز در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.

یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در ابتدای این جلسه گفت: امسال زمان ماندگاری زائرین در ایام نوروز در استان حدود 40 ساعت بود که نسبت به سال گذشته رشد داشت، برنامه‌های فرهنگی در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در تعطیلات نوروزی بی نظیر بود.

ستار احمدوند معاون اجرایی سپاه استان قم در ادامه این جلسه با اشاره روند اعزام کاروان‌های راهیان نور استان اظهار کرد: سال گذشته سه هزار و 86 نفر از مردم استان قم در فصل تابستان به سرزمین های نور غرب و شمال غرب رفتند، همچنین در فصل پاییز هم شاهد اعزام پنج هزار و 362 دانش آموز پسر و دختر استان به سرزمین های نور جنوب اعزام شدند و در سال 96 نیز شاهد اعزام دو هزار و 96 نفر دانشجو از استان قم بودیم.

سید مهدی صادقی استاندار قم در بخش دیگری از جلسه، خدمت به زائرین حرم حضرت معصومه(س) را افتخار مردم استان قم دانست و تصریح کرد: این استان در طول سال میزبان بسیاری از علاقه مندان به اهل‌بیت(ع) است و مردم قم باید این افتخار را برای خود حفظ کنند.

استاندار قم ادامه داد: شاهد تلاش‌ دستگاه‌های مختلف استان قم در خدمت به زائرین در ایام نوروز بودیم، مدیران و نیروهای این دستگاه‌ها با علاقه مندی بالایی در این ایام به وظایف خود عمل کردند.

در بخش پایانی جلسه از جمعی از مدیران استان قم بابت تلاش برای برگزاری هر چه بهتر برنامه راهیان نور استان قم و همچنین اقدامات انجام شده در ستاد تسهیلات زائرین استان قم در ایام نوروز تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار