رئیس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی:
رئیس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی از برپایی 100 ایستگاه صلواتی در ایام نیمه شعبان در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 24 April 2018

 به گزارش تابناک قم، محمدرضا وطن خواه ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: ستاد مردمی اجتماعات مهدوی تمام فعالیت‌های خود را به امام زمان(عج) اختصاص داده است، این ستاد در زمینه‌های مختلفی عمل می‌کند و از ظرفیت گروه‌های مردمی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این ستاد فعالیت‌های خود را هم در قم و هم در مشهد انجام می‌دهد ادامه داد: فعالیت‌های این ستاد در دو بخش صورت می‌گیرد، یک بخش موسمی که با رویکرد مهدوی ویک سری برنامه‌های هفتگی است که صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی با بیان اینکه رویکرد اصلی فرهنگ عمومی است گفت: دشمن اکنون به این مسئله پرداخته است و می‌خواهد فرهنگ خود را در جامعه تریج کند و اسلام را کم رنگ کند.

وطن خواه با اشاره به مسئله درختکاری اظهار کرد: این فعالیت نیز با رویکرد مهدوی صورت گرفته است که در قم انجام گرفته، ولی امسال به لطف امام زمان در 16 شهر به نیت امام زمان(عج) وشهدای مدافع حرم در این زمینه اقدام کردیم.

وی با بیان این موضوع که انتظار به معنای حرکت است ادامه داد: هر کسی می‌خواهد به ظهور حضرت برسد باید علاوه بردعا حرکت نیز داشته باشد، باید دید برنامه امام زمان(عج) در موضوعات مختلف چیست که در این مسیر حرکت کنیم.

رئیس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی با اشاره به سه سال فعالیت این ستاد در جشن‌های نیمه شعبان ادامه داد: تمام برنامه‌ها در جهت فعال کردن گروه‌های مردمی است، باید اجتماعات میلیونی در امتداد اربعین برای امام زمان(عج) برگزار شود.

وطن خواه با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی گفت: این ایستگاه‌ها در بخش‌های مختلفی ازجمله پذیرایی وخدماتی و فرهنگی فعالیت می‌کنند که از شهرهای مختلف هم برای خدمت به قم آمده‌اند و امسال این ایستگاه‌ها به حدود 100 ایستگاه رسیده است.

وی با بیان اینکه اصل فعالیت این ستاد تسهیل در برپایی ایستگاه‌ها در بلوار پیامبر اعظم است اظهار کرد:در این بلوار برخی از تجهیزات وجود ندارد، وظیفه این ستاد ایجاد وفراهم کردن این تجهیزات برای انجام خدمت رسانی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار