مدير باشگاه سياه‌جامگان قم خبر داد
مدير باشگاه فوتبال سياه‌جامگان قم از اعزام تيم فوتبال اين باشگاه به يك تورنمنت خارج از كشور و تلاش براي توسعه فوتبال با سرمايه‌گذاري در رده‌هاي سني پايه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 24 April 2018

به گزارش تابناک قم،علی‌اصغر قره‌گوزلو اظهار کرد: باشگاه سیاه‌جامگان قم نخستین حضور خود در یک تورنمنت خارجی را از هشتم تا هفدهم تیر ماه سال جاری در کشور ترکیه تجربه خواهد کرد و برای این منظور در حال تکمیل مدارک بازیکنان هستیم.

وی با بیان اینکه سفر به تورنمنت فوتبال ترکیه ویژه تیم رده‌های سنی پایه این باشگاه صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بر همین اساس فوتبالیست‌های متولد سال‌های 1383 تا 1387 در ترکیب تیم اعزامی باشگاه سیاه‌جامگان قم به این دوره از مسابقات عضویت خواهند داشت.

مدیر باشگاه فوتبال سیاه‌جامگان قم با بیان اینکه در رده‌های سنی پایه برای کمک به توسعه و پیشرفت فوتبال قم سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، اضافه کرد: بازیکنان فوتبالیست‌ متولد سال‌های 1378 تا 1382 نیز در این سفر همراه تیم هستند و در تست‌گیری شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه به انجام چند بازی تدارکاتی اشاره و بیان کرد: انجام بازی‌های تدارکاتی با هدف آماده‌سازی تیم‌های زیر مجموعه باشگاه برنامه‌ریزی شده و در همین راستا، تیم نوجوانان سیاه‌جامگان قم در دیداری تدارکاتی به مصاف پرسپولیس ورامین رفت که در پایان با نتیجه پرگل 6 بر صفر حریف خود را شکست داد.

قره‌گوزلو با بیان اینکه تمرینات تیم فوتبال نونهالان سیاه‌جامگان قم نیز در جریان است، عنوان کرد: تیم فوتبال نونهالان سیاه‌جامگان نیز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم پرسپولیس ورامین رفت که این بازی هفت گل داشت و سهم فوتبالیست‌های آینده‌دار ما پنج گل و برتری در این بازی بود.

وی با اشاره به برگزاری تمرینات، برنامه‌های آماده‌سازی، استعدادیابی و مسابقات این تیم به میزبانی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم، افزود: در دیدار تدارکاتی دیگری تیم سیاه‌جامگان قم به مصاف سایپا تهران رفت که با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد.

مدیر باشگاه فوتبال سیاه‌جامگان قم با بیان اینکه تمامی مدرسه فوتبال و آکادمی این باشگاه در مجموعه ورزشی جوادالائمه فعال است، بیان کرد: یک بازی دوستانه نیز بین تیم‌های نونهالان زیر ۱۳ و زیر ۱۴ سال سهیل و سیاه‌جامگان قم در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد که نونهالان سیاه‌جامگان با بازی خوبی خود 6 بر صفر حریف را بردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار