تیم فوتبال صبای قم در هفته سی و سوم لیگ دسته اول کشور مغلوب ماشین‌سازی تبریز شد.
کد خبر: ۵۹۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۶ 24 April 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم که سقوط آن از هفته پیش مشخص‌شده است، در هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان ماشین‌سازی تبریز بود.

دیدار دو تیم یادآور خاطرات بسیار زیادی بود، چراکه ماشین‌سازی و صبا روزی در لیگ برتر با یکدیگر روبه‌رو می‌شدند اما امروز در لیگ یک آن‌هم در شرایطی که صبا به لیگ دو سقوط کرده و ماشین‌سازی هم در لبه پرتگاه قرارگرفته است.

مسابقه از ساعت 17 امروز در چمن مصنوعی ورزشگاه شهید حیدریان به انجام رسید که البته حواشی بسیار زیادی را در پی داشت، مسئول ورزشگاه شهید حیدریان به دلایل نامعلوم از در اختیار گذاشتن زمین خودداری می‌کرد که البته این مسئله با وساطت اهالی ورزش به پایان رسید.

صبایی‌ها با ترکیب وهاب رضازاده، میثم شیردل، امیرحسین مثنایی،مهدی لطفی، داوود بهادری، عرفان بادی، مسعود ابرقویی، میلاد آبادی، علی مولایی، امیرحسین خسروانی و جهانگیر عسگری راهی مستطیل سبز شدند در حالی‌که بسیار از بازیکنان آن‌ها از رده سنی امید و جوانان بودند.

در شرایطی که بازی خوبی از هر دو تیم در زمین حاکم بود اما حملات صبا ثمر چندانی را در پی نداشت و نتوانست به‌صورت جدی دروازه حریف خود را تهدید کند.

در نیمه نخست مسابقه ماشین‌سازی توسط مهدی بدرلو و الیاس صالحی به گل رسید و در نیمه دوم نیز مجید قشقایی و محسن دلیر دو گل دیگر برای نمایندگان تبریز به ثمر رساندند تا نتیجه مسابقه با همان حساب چهار بر صفر به پایان برسد.

ماشینی‌ها به سه امتیاز این مسابقه نیاز جدی داشتند و بدین ترتیب موفق شدند تا حدودی از سقوط فاصله بگیرند و سرنوشت تیم به هفته آخر موکول شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار