تولیدکنندگان می بایست با ارائه کالای با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه و مصرف کنندگان نیز با خرید و حمایت از کالای ایرانی زمینه های ارتقاء رشد اقتصادی کشور را فراهم کنند.
کد خبر: ۵۹۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ 23 April 2018

به گزارش تابناک قم، سید امیرحسین سیف زاده مدیریت شرکت امیدگرما در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم با اشاره به انتخاب شعار سال به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی می تواند زمینه توسعه اشتغال و افزایش تولید در کشورمان را بدنبال داشته باشد ودر این زمینه نیازمند وفاق ملی هستیم.

وی عنوان کرد: تولیدکنندگان می بایست با ارائه کالای با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه و مصرف کنندگان نیز با خرید و حمایت از کالای ایرانی زمینه های ارتقاء رشد اقتصادی کشور را فراهم کنند.

مدیر شرکت امیدگرما با بیان اینکه رشد اقتصادی ایران در سالهای اخیر ناشی از فروش نفت بوده است افزود: امروز باید تلاش کنیم تا تولید و صادرات کالاهای غیر نفتی را افزایش دهیم که در این صورت شاهد مستحکم شدن پایه های اقتصادی کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه محصولات ایران رادیاتور 35 سال است که در استان قم عرضه می شود افزود: خوشبختانه محصولات ایران رادیاتور به دلیل داشتن کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب؛ مورد استقبال قمی ها واقع شده است که آمارهای دریافتی ما حاکی از رضایتمندی بیش از 90 درصدی است.

سیف زاده با اشاره به راه اندازی خط تولید کولرگازی و اسپلیت ایران رادیاتور بیان داشت: کولرهای گازی ایران رادیاتور در ظرفیت های مختلف در حال تولید است و نشان استاندارد ای محصول که با گرید مصرف انرژی A می باشد در حال اخذ است که این محصولات جز کم مصرف ترین محصول از نظر مصرف انرژی می باشد که با 60 ماه گارانتی عرضه می شود که شهروندان قمی می توانند به دفتر شرکت امید گرما نماینده رسمی ایران رادیاتور در قم به آدرس بلوار امین نبش کوچه 33 و 35 جهت تهیه محصولات از جمله کولر گازی ایرانی مراجعه نمایند.

وی بیان داشت: امیدواریم مردم ایران و مردم شهر قم با خرید کولرهای گازی ایران رادیاتور به پیشرفت تکنولوژی ساخت کولور گازی که برای اولین بار در ایران در حال انجام است کمک کنند که این امر حمایت از اشتغال کارگران ایرانی را نیز به دنبال دارد.

سیف زاده گفت: شرکت رادیاتور ایران در سال 1341 با ظرفیت تولید سالانه 15 تا 30 هزار قطعه به عنوان اولین واحد صنعتی تولید کننده رادیاتور در کشور تـاسیس شـد و در حـال حـاضر شـرکت رادیاتور ایران بـا بیش از نیـم قــرن تجـربه بـه عنـوان بزرگترین تولید کننده رادیاتور خودرو و با بهره گیری از امکانات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص یکی از بزرگترین تولید کنندگان مبدل های حرارتی در خاورمیانه و سیستم های خنک کننده از بخاری اتومبیل تا مبدل های عظیم حرارتی برای صنایع مختلف، اویل کولر، مبدلهای آلومینیومی فشار قوی، اکسپندی، شبکه های جایگزین و قطعات رادیاتور برای شرکتهای خودروساز و بازار قطعات یدکی می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
با سلام ، اگر راست می گویید که خط تولید اسپیلت در داخل کشور دارید ، چرا گزارش مصوری از آن پخش نشده ، چرا اجازه بازدید نمی دهید ! ! ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
مافیا و راند در همه زمینه ها سایه افکنده و فضای رقابت درست و سالم رو از نخبگان گرفته ، متاسفم برای یه سری خون خوار
pskd
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
متاسفانه کولرهای گازی اسپلیت فیک , تقلبی در داخل کشور در حال تولید است و بنام قاچاق در بازار فروخته میشود اینهم یک راه دیگر برای درآمد زایی و سودجویی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار