برای نخستین بار در دولت دوازدهم،
در پی بی نظمی‌ در حضور و عدم اهتمام کافی برای شرکت در جلسات، امیر طیبی نژاد، مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی قم به عنوان نخستین مدیر بی‌انضباط قمی در دولت دوازدهم معرفی شد.
کد خبر: ۵۹۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲ 23 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، امیر طیبی نژاد، مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی قم از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم به عنوان مدیر بی انضباط قم معرفی شد.

مهرداد غضنفری،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری که در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم سخن می گفت، با انتقاد بر عدم اهتمام برخی مدیران استانی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تأکید کرد: مدیر شهرک‌های صنعتی به‌عنوان یک مدیر بی‌انضباط از این به بعد حق حضور در جلسات ستاد تسهیل را نداشته و تمام موارد مربوط در این زمینه در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بررسی می‌شود.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در چهارچوب تدابیر دولت برای رونق فعالیت‌های تولیدی شکل گرفته است و با حضور مدیران دست اندرکار تولید و زیر نظر استانداری قم به بررسی موانع تولید و رفع آنها می‌پردازد و به نوعی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی در استان به شمار می‌رود.

با توجه به عزم دولت دوازدهم در کشور و به ویژه در قم برای حل مشکلات تولید، به نظر می رسد مدیران بی انضباط و بی توجه به حل مشکلات اقتصادی مردم، باید هر چه زودتر از قطار دولت پیاده شوند و جای خود را به مدیران جدید و با انگیزه برای حل این مشکلات دهند.

منبع: قم نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار