معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم مطرح کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم یکی از مدیران را به دلیل بی نظمی از ورود به برخی از جلسات استانی منع کرد.
کد خبر: ۵۹۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 22 April 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به وضعیت اجرای طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: هم اکنون در حال بررسی عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای این طرح هستیم که این بررسی تا پایان هفته آینده تمام و به مرکز ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: باید نظارت لازم در زمینه زمان دریافت درخواست تا پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان قم صورت بگیرد، باید واحدهایی که قصد کاهش نیروهای خود دارند، از تسهیلات ویژه ای برخوردار شوند تا کاهش نیرو را انجام ندهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: هنوز هم شاهد استمرار مشکلات متقاضیان دریافت تسهیلات طرح رونق تولید در زمینه تکمیل مدارک هستیم که این مشکلات به هیچ وجه قابل قبول نیست.

غضنفری با اشاره به ضرورت نتیجه بخش بودن جلسات در حل مشکلات واحدهای تولیدی استان قم اظهار کرد: باید جلساتی که در این خصوص برگزار می‌شوند، نتیجه بخش باشند، نه اینکه تنها از این جلسات گزارش ارائه شود.

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی استان قم باید منجر به ایجاد اشتغال شود، نه اینکه اشتغال در این واحدها کاهش پیدا کند، واحدهای تولیدی استان در هنگام دریافت تسهیلات باید تعهد بدهند که نیروهای شاغل خود را اخراج نکنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: شرکت تنها 76 واحد از هزار و 700 واحد تولیدی استان در همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان مساله ای قابل تامل است و باید در زمینه شرکت اندک این واحدها در همایش بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

غضنفری با اشاره به مالیات ارزش افزوده شرکت توزیع برق استان قم اظهار کرد: شرکت برق بابت مابه تفاوت هزینه برق تولیدی و برق فروخته شده پولی دریافت نکرده است، به همین دلیل امکان توقف دریافت مالیات ارزش افزوده تا زمان پرداخت این بدهی توسط دولت وجود دارد.

وی ادامه داد: مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم را به دلیل بی انضباطی از این به بعد به جلسات استانی راه نخواهم داد، بعد از این موارد مرتبط به شهرک‌های صنعتی را دفتر هماهنگی امور اقتصادی پیگیری می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: باید در هفته آینده گزارش نهایی در زمینه اجرای طرح رونق تولید در استان ارائه شود، به همین دلیل نیازمند شفافیت در وضعیت پرونده‌های تسهیلات این طرح هستیم تا در جمع بندی از همه دستگاه‌های استان قم اعلام رضایت کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار