رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 13 واحد تولیدی استان توانستند که امتیازات لازم را در زمینه حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به دست بیاورند و از این واحدها طی همایشی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۵۹۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 22 April 2018

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان قم اظهار کرد: هم اکنون 40 واحد تولیدی استان در بخش صنعت و معدن در حال طی مراحل اداری برای دریافت تسهیلات از سیستم بانکی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: یکی از مهم ترین دلایل عدم رونق تولید و رکود طی هفته‌های اخیر در بخش تولید استان، افزایش قیمت ارز بود.

وی افزود: براساس گزارش سازمان تامین اجتماعی، سال گذشته هفت هزار نفر به تعداد بیمه شدگان در استان قم افزوده شد.

سیجانی با اشاره به عملکرد کمیته نظارت ستاد رونق تولید استان قم اظهار کرد: این کمیته از 17 واحد بازدید کرد که این واحدها 35 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده بودند که با پرداخت این تسهیلات، 806 نفر اشتغالشان تثبیت شد و 80 نفر کارگر جدید هم مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: بحث افزایش قیمت ارز در ابتدای سال جاری، صادرات را با مشکل مواجه کرده است، البته بیشتر صادرات ایران به کشورهای مجاور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: 13 واحد تولیدی استان توانستند که امتیازات لازم را در زمینه حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به دست بیاورند و از این واحدها طی همایشی تجلیل به عمل آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واحدهایی که در زمینه خدمات پس از فروش، صادرات به کشورهای خارجی و عدم داشتن پرونده تعزیراتی موفق بودند، به عنوان واحدهای برتر تولیدی در استان قم در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان انتخاب شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار