برای دومین دوره متوالی؛
علی رضایی برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیئت دو و میدانی استان قم انتخاب شد.
کد خبر: ۵۹۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ 22 April 2018

به گزارش تابناک قم، مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان قم ظهر یکشنبه برگزار شد و رئیس پیشین این هیئت ورزشی برای یک دوره ۴ ساله دیگر در سمت خود ابقا شد و مسئولیت امور این رشته ورزشی المپیکی در استان خود را در دست گرفت.

در این مجمع انتخاباتی که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد حسین کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی به عنوان رئیس مجمع، اداره امور مجمع را بر عهده داشت و پس از استماع سخنان حاضرین رأی گیری انجام شد.

در شرایطی که رضایی برای تکرار دوره ریاست خود رقیبی نداشت، توانست از ۱۴ رأی موجود ۱۳ رأی را به دست بیاورد و بار دیگر مسئولیت اداره هیئت دو و میدانی استان قم تا بهار سال ۱۴۰۱ را در دست بگیرد.

رضایی ۴ سال قبل پس از پایان دوره ریاست ابوالقاسم اکرمی به عنوان رئیس هیئت دو و میدانی انتخاب شده بود و در بازه زمانی ۴ سال اخیر دو و میدانی قم توانست در سطح کشور به ویژه در رده‌های سنی پایه به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه سازندگی دست پیدا کند.

مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی در استان‌ها با نظارت فدراسیون‌های مربوطه و با حضور اعضای مجمع به نمایندگی از ورزشکاران، داوران و مربیان مرد و زن و باشگاه‌ها برگزار می‌شود و روش تعیین روسای هیئت‌های ورزشی محسوب می‌شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار