معاون توسعه منابع و پشتيباني ورزش و جوانان استان قم خبر داد
معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل ورزش و جوانان استان قم از احداث يك استخر جديد و تجهيز و بازسازي استخر شهيد دخانچي قم براي فصل تابستان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 21 April 2018

به گزارش تابناک قم،حسین رضایی اظهار کرد: استخر شهید حسین دخانچی یکی از اماکن ورزشی واقع در مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد قم جنب عوارضی اتوبان قم – کاشان به شمار می‌رود و در نیمه دوم دهه 1380 راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار استخر زیر نظر این اداره کل به علاقمندان شنا و ورزش‌های آبی در استان قم خدمات رسانی می‌کنند، ادامه داد: استخر شهید دخانچی در مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد، استخر حجاب در مجموعه ورزشی جواد الائمه نیروگاه، استخر نرگس در بوستان تفریحی ورزشی نرگس و استخر کوثر در مجموعه ورزشی شهید حیدریان در دسترس علاقمندان به شنا قرار دارند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم راجع به استخر شهید دخانچی بیان کرد: این استخر در حال حاضر در دست انجام انجام برخی تعمیرات و تجهیز برای آماده‌سازی به منظور استفاده علاقمندان به شنا در فصل گرم تابستان قرار گرفته است.

وی یاد آور شد: استخر دیگری در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم قرار دارد که با اجرای ماده 27 قانون الحاقی قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به بخش خصوصی واگذار شده و در حال حاضر مراحل پایانی تکمیل و تجهیز خود را برای ارائه خدمات به علاقمندان شنا سپری می‌کند.

رضایی در پایان اظهار کرد: استخر دیگری نیز در مجموعه ورزشی پیام اعظم (ص) واقع شده که همراه با سالن چند منظوره و سالن باستانی این مجموعه مجهز و زیبا، با اختصاص اعتبار سفر مقام معظم رهبری به قم ان‌شاءالله در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و سرانه فضاهای ورزشی قم نیز افزایش خواهد یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار