نایب‌رئیس هیأت فوتبال استان قم خبر داد
نایب‌رئیس هیأت فوتبال استان قم گفت: با تغییر مکان برگزاری دومین بازی خانگی تیم فوتسال بانوان جواهری قم، این تیم در سالن دانشگاه قم به میدان می‌رود.
کد خبر: ۵۹۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 20 April 2018

 

به گزارش تابناک قم،آمنه رسولی اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان طلا و جواهری ایوبی قم در مرحله نهایی رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتسال زنان باشگاه‌های کشور سومین بازی خود را در مقابل تیم فوتسال کاسپین قزوین انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: این دومین بازی خانگی تیم فوتسال بانوان طلا و جواهری ایوبی قم است که با تغییر مکان، به جای برگزاری در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، از ساعت 12 روز جمعه 31 فروردین ماه در سالن ورزشی دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

نایب‌رئیس هیأت فوتبال استان قم اضافه کرد: قرار بود این بازی نیز به عنوان دومین مسابقه خانگی تیم طلا و جواهری ایوبی قم در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد اما به ما اطلاع دادند که در روز جمعه این سالن میزبان مراسمی ویژه اعیاد ماه شعبان است و به اجبار مکان بازی تغییر کرد.

وی با اشاره به نتایج تیم فوتسال بانوان طلا و جواهری ایوبی قم، ابراز کرد: این تیم در نخستین دیدار خانگی خود از هفته آغازین بازی‌های مرحله نهایی میزبان تیم فوتسال پدیده بوشهر بود که با اختلاف اندک نتیجه را واگذار کرد اما در دومین بازی خود در میهمانی تیم هیأت مریوان به برتری قاطع سه بر صفر دست یافت.

رسولی عنوان کرد: مجموعه هشت تیم از مرحله مقدماتی به دور پایانی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتسال زنان ایران راه یافته‌اند و برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا دو صعود کننده به دسته بالاتر مشخص شود.

وی در پایان اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان طلا و جواهری ایوبی قم هم بازیکنان و هم کادر خوبی دارد و امیدواریم که با تداوم نتایج خوب خود همچون برد ارزشمند سه بر سه هفته دوم برابر تیم هیأت مریوان، در نهایت به مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صعود کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار