فرماندار قم گفت: ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی امری پسندیده بوده که سبب می‌شود تا امر خدمات‌رسانی به زائران نیمه شعبان با وضعیت مناسب‌تری صورت گیرد.
کد خبر: ۵۹۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ 19 April 2018

به گزارش تابناک قم، رضا سیار ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین ویژه نیمه شعبان که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین برگزار شد اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برپایی اعیاد نیمه شعبان را باید افتخار و مایه مباهات خود بدانند.

وی با تأکید بر اهمیت ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی افزود: ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی امری پسندیده بوده که سبب می‌شود تا امر خدمات‌رسانی به زائران نیمه شعبان با وضعیت مناسب‌تری صورت گیرد.

فرماندار قم مشکلات مربوط به تأمین برق ایستگاه‌های صلواتی را مورد توجه قرار داد و گفت: شرکت توزیع برق استان قم باید مساعدت‌های لازم را انجام دهند تا مشکل برق ایستگاه‌های صلواتی در محدوده بلوار انسجام و انتظار تأمین شود.

سیار تهیه نقشه راه را ضرورت برپایی مناسب جشن‌های نیمه شعبان در استان دانست و تأکید کرد: باید نقشه راهی توسط شهرداری قم تهیه‌ شده و طبق این نقشه مشیر برپایی جشن نیمه شعبان به شکل مناسبی دنبال شود.

وی با اشاره به بهبود و ترمیم نقاط ضعف برپایی اعیاد نیمه شعبان در استان قم خاطرنشان کرد: نقاط ضعف و قوت در برپایی ایستگاه‌های صلواتی از سال‌های گذشته کاملاً مشخص‌شده و دیگر پسندیده نیست که هر سال شاهد ادامه مشکلات و نقاط ضعف در برپایی این مراسم معنوی در استان باشیم.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان باید از امروز در راستای تأمین نیازها و رفع مشکلات احتمالی در برپایی جشن نیمه شعبان در محدوده مسجد مقدس جمکران استقرار پیدا کنند.

سیار مشکلات مربوط به تأمین پارکینگ در محدوده مسجد مقدس جمکران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مسئله پارکینگ در محدوده مسجد مقدس جمکران با برگزاری جلسه مشترک به بسیج و سپاه پاسداران چاره‌اندیشی خواهد شد.

وی با تأکید بر تسهیل در روند اخذ مجوز برپایی ایستگاه صلواتی در محدوده مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: باید شرایط لازم برای برپایی ایستگاه‌های توسط شهرداری قم اندیشیده شود و از ایجاد هرگونه مشکل و بروکراسی جلوگیری شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار