آیت‌الله سعیدی در دیدار مشاور وزیر کشور:
تولیت حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه برخی از مشکلات کشور با پیشگیری و تدبیر رفع‌شدنی است، گفت: علاوه بر لزوم اهتمام مسؤولان نسبت به انجام وظایف خود، مردم نیز باید همیشه در عرصه‌های مختلف مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوان مشکلات را رفع کرد.
کد خبر: ۵۹۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 19 April 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین داوود نمازی مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیون که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) انجام شد، با اشاره به اینکه علل اصلی مشکلات کشور در برخی از عرصه‌ها باید برای همگان مشخص شود، اظهار کرد: اگر مشکلات ریشه‌یابی شود زودتر رفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید برای پیشگیری از مشکلات برنامه‌ریزی کنند، اضافه کرد: هر چند برخی از حوادث غیر قابل پیشگیری و پیش‌بینی است اما می‌توان برخی از آن‌ها را پیش‌بینی و از وقوع آن‌ها پیشگیری کرد که در راستای تحقق این هدف باید هر مجموعه‌ای رسالت خود را به درستی انجام دهد.

امام‌جمعه قم از جایگاه شخصیت‌های تاثیرگذار از جمله علمای دینی و مراجع تقلید در میان مردم یاد کرد و گفت: مردم مشکلات خود را برای این افراد بازگو می‌کنند به همین علت آن‌ها نسبت به بسیاری از مشکلات به صورت جزیی آگاه هستند و می‌توانند راهنمایی‌های مطلوبی را برای رفع مشکلات به مسؤولان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات کشور با پیشگیری و تدبیر رفع‌شدنی است، مطرح کرد: علاوه بر لزوم اهتمام مسؤولان نسبت به انجام وظایف خود، مردم نیز باید همیشه در عرصه‌های مختلف مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوان مشکلات را رفع کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار