توسط یک کارآفرین قمی صورت گرفت
مدیر مجتمع رستوران‌هاي عقیق گفت: با توجه به تغییر سبک سفر در ایران و تمایل بیشتر مسافران به تهیه غذا از مجتمع‌های بین راهی، رستوران عقیق در مجتمع رفاهی هفت آسمان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۵۹۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 19 April 2018

به گزارش تابناک قم،بهرام ابراهیمی با اشاره به توسعه گردشگری مذهبی و لزوم ایجاد فضاهای خدماتی متنوع به زائران و مسافران در شهرهایی که ظرفیت توریسم مذهبی را دارند اظهار کرد: بر این اساس و از مدت‌ها پیش، شهر قم به عنوان یکی از مهمترین مقصدهای نهایی و عبوری مسافران در مناسبت‌های گوناگون همچون نوروز، تابستان و دیگر تعطیلات مورد توجه قرار گرفته ولی هنوز آنطور که باید و شاید، شاهد اقدامات لازم برای توسعه فضاهای خدماتی و گردشگری در قم و حاشیه آن نیستیم.

وی افزود: بسیاری از ایرانیان و حتی غیر ایرانیان در ایام مختلف سال و برای بهره‌مندی از فضای معنوی شهر قم و زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، مسیر سفرشان را به گونه‌ای تغییر می‌دهند که حتما از قم عبور کنند و بر این اساس گذرشان به سراهای گردشگری مسیرهای عبوری از قم نیز می‌افتد.

این کارآفرین قمی با بیان اینکه در سال‌های اخیر و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد رونق این سراهای گردشگری در اطراف و آزادراه‌های منتهی به قم بوده‌ایم گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات متنوع به گردشگران و زائران، این مجتمع‌ها نیز توسعه چشمگیری داشته‌اند و خدماتی را به مراجعان ارائه می‌دهند که در گذشته سابقه نداشته است.

مدیر مجتمع رستوران‌های عقیق ادامه داد: آزادراه قم – تهران یکی از مسیرهایی است که روزانه، هزاران نفر به وسیله وسایل حمل و نقل جمعی برون‌شهری یا خودروی شخصی از آن عبور می‌کنند و در مناسبت‌های مختلف از جمله نوروز، تردد روزانه از آن به رقم میلیونی می‌رسد به همین دلیل توسعه سراهای گردشگری در این مسیر یکی از ضروریات به شمار می‌رود و مجتمع رفاهی «هفت آسمان» نیز به همین منظور فعالیت خود را از نوروز 97 آغاز کرده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر سبک سفر در ایران و تمایل بیشتر مسافران به تهیه غذا از مجتمع‌های بین راهی، رستوران عقیق در مجتمع رفاهی هفت آسمان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: با هدف جلب رضایت زائران شهر مقدس قم و مسافرانی که در روزهای مختلف سال مهمان این مجتمع هستند، منوهای مختلفی برای وعده‌های گوناگون غذایی در رستوران عقیق در نظر گرفته شده است ضمن اینکه با توجه به اصل مشتری‌مداری، توجه به کیفیت مواد اولیه و طبخ غذا در این رستوران یکی از اصول اساسی بوده و در این زمینه نظارت جدی و مستمر وجود دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار