رئيس هیأت شطرنج استان قم خبر داد
رئيس هیأت شطرنج استان قم از برگزاري پيكارهاي شطرنج قهرماني جام بعثت در قم و معرفي نفرات اول تا سوم اين مسابقات خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 18 April 2018

 

به گزارش تابناک قم،حسین رحمتی‌نشاط اظهار کرد: شطرنج همانند سایر رشته‌های ورزشی تقویم سال 1397 خود را در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی به معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان ارائه کرده است.

وی ادامه داد: در موضوع همگانی برنامه‌های متنوعی برای جذب حداکثری عموم مردم و علاقمندان به این رشته داریم، در حوزه قهرمانی اعزام‌‌های متعددی به رقابت‌های داخلی شامل لیگ و مسابقات قهرمانی کشور در تقویم سال جاری گنجانده شده و در سطح استان قم نیز مسابقاتی به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کنیم.

رئیس هیأت شطرنج استان قم افزود: برگزاری رقابت‌های استانی فرصت بسیار خوبی برای حضور تمام علاقمندان به این رشته در میدان رقابت است تا مربیان ما استعدادها و چهره‌های موفق را برای اعزام به رقابت‌های مختلف و حضور در اردوی تیم‌های منتخب استان شناسایی کنند.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های شطرنج جام بعثت در قم اشاره و ابراز کرد: به مناسبت مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) یک دوره رقابت‌های استانی با عنوان جام بعثت با حضور تعداد 24 شطرنج‌باز برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

رحمتی‌نشاط عنوان کرد: مسابقات سریع شطرنج جام مبعث در قم با حضور قهرمانان و بازیکنان برتر این رشته از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و شرکت کنندگان در یک جدول به روش سوئیسی در هفت دور با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام مجید برزونژاد با 6 امتیاز در صدر ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: همچنین محمدتقی فروتن‌خواه دیگر شطرنج‌باز 6 امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم با کسب پنج امتیاز به محسن غیاثی رسید، محمدمهدی بیگدلی و سعید شریعت به ترتیب با پنج و 5/4 امتیاز چهارم و پنجم شدند، در حالی که این رقابت‌ها در سالن شطرنج مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار