آيت‌الله علوي گرگاني:
يكي از مراجع تقليد گفت:امروز فضای مجازی بلایی است که جوانان را تهدید می‌کند بنابراین لازم است راهکارهای جلوگیری از تهدیدات این فضا اندیشیده شود تا به آسیب گرفتار نشوند.
کد خبر: ۵۹۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 18 April 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و طلاب شهرستان فیروزآباد فارس با اشاره به حدیثی در زمینه اقدام بر اساس شرایط زمان اظهار کرد: افرادی در هر دورانی فعالیت دارند و بر اساس موقعیت زمانی حرکت می‌کنند و در اقدامات خود به نشر معارف و آموزه‌های الهی می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی بلایی است که جوانان را تهدید می‌کند بنابراین لازم است راهکارهای جلوگیری از تهدیدات این فضا اندیشیده شود تا به آسیب گرفتار نشوند.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت اقدام بر اساس مقتضیات زمان گفت: عالم و دانشمند لازم است زمان خود را به درستی بشناسد و بر اساس ویژگی‌های آن به اقدام شایسته بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه برنامه‌ها باید متناسب با روحیات جوانان باشد و تنوع و جذابیت در برنامه‌سازی در نظر گرفته شود تا از آنها استقبال کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: خلوص نیت از جمله مواردی است که افراد در انجام امور باید به آن پایبند باشند تا بتوانند در هر دورانی به موفقیت برسند و دستاوردهای ارزشمندی کسب کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار