هفته سوم مرحله نهايي فوتسال زنان ايران
شاگردان الهام باباطاهري در تيم فوتسال بانوان طلا و جواهري ايوبي قم در سومين هفته بازي‌هاي مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌هاي كشور برابر تيم كاسپين قزوين صف‌آرايي مي‌كنند.
کد خبر: ۵۹۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 16 April 2018

به گزارش تابناک قم، نماینده فوتسال بانوان استان قم بعد از اینکه هفته نخست رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را با یک باخت عجیب خانگی پشت سر گذاشت، در هفته دوم به یک پیروزی قاطع دست یافت و در هفته سوم به کمین صدر جدول نشسته است.

بانوان فوتسالیست تیم جواهری قم در هفته نخست بازی‌های مرحله نهایی فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتسال زنان ایران در سالن دو هزار نفری شهید جعفر حیدریان قم برابر تیم پدیده بوشهر به میدان رفتند و بازی را واگذار کردند اما در هفته دوم دست به کار بزرگی زده و در مریوان تیم هیأت این شهر را سه بر صفر بردند.

بانوان فوتسالیست قم تیم طلا و جواهری ایوبی قم در سومین هفته رقابت‌های مرحله پایانی فوتسال زنان ایران در اندیشه کسب دومین پیروزی خود برابر تیم کاسپین قزوین به میدان می‌روند، تیمی که همانند جواهری قم از دو بازی قبل خود سه امتیاز دارد و دو تیم در رده‌های سوم و چهارم جدول هستند.

شاگردان الهام باباطاهری که در اندیشه عبور از مرحله نهایی لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه‌های کشور هستند، روز جمعه 31 فروردین ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم دومین بازی خانگی را برابر تیم کاسپین قزوین انجام می‌دهند.

قمی‌ها که یک شکست خانگی در هفته نخست برابر تیم پدیده بوشهر پذیرفته‌اند، در هفته سوم بازی‌ها یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل را انجام می‌دهند و در کمین صدر جدول رده‌بندی چنانچه از این بازی با دست پر خارج شوند، موقعیت خوبی برای صعود خود به لیگ برتر ایجاد خواهند کرد.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تیم پیشرو تکین با کسب 6 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های سه امتیازی متین فرخ‌شهر، کاسپین قزوین، جواهری ایوبی قم، پارس‌آراء شیراز، جنوب غرب تهران و پدیده بوشهر در رده‌های دوم تا هفتم هستند و هیأت مریوان بدون امتیاز رده هشتم و آخر جدول را در اختیار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار