در مرحله مقدماتي رده سني اميد انجام مي‌شود
فوتساليست‌هاي استان قم در تركيب دو تيم ليگ برتري براي انجام بازي‌هاي خود در مرحله مقدماتي فصل 1397 ليگ برتر به خانه حريفان مي‌روند.
کد خبر: ۵۹۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ 16 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، در سال 1397 رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور دو تیم هیأت فوتبال و آپکو پارس نمایندگان استان قم به شمار می‌روند و برای تکرار موفقیت‌های سال 1396 فوتسال قم در این سطح از رقابت‌های باشگاهی ایران با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران برای استارت دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال امید در حالی زده شده که مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در گروه‌های اول و دوم به ترتیب به میزبانی شهرهای اصفهان و رشت و تیم‌های گیتی‌پسند و شهرداری رشت به انجام می‌رسد.

این رقابت‌ها از اردیبهشت ماه سال جاری در حالی آغاز می‌شود که تیم‌های قمی یعنی هیأت فوتبال قم و آپکو پارس قم در نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر میهمان حریفان هستند و استارت این بازی‌ها از روز نوزدهم اردیبهشت ماه در اصفهان و رشت زده خواهد شد.

بر این اساس دیدارهای گروه نخست مرحله مقدماتی با حضور تیم هیأت فوتبال قم به میزبانی تیم صنایع گیتی پسند در اصفهان برگزار خواهد شد و بازی‌های گروه دوم با حضور تیم فوتسالیست‌های آپکوپارس قم را تیم شهرداری رشت میزبان خواهد کرد، در حالی که در هر گروه 6 تیم حضور دارند.

با انجام مراسم قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال امیدهای باشگاه‌های کشور، در گروه نخست تیم هیأت فوتبال قم، فرش‌آراء مشهد ، ملی حفاری اهواز، مقاومت تهران، صنایع گیتی پسند اصفهان و سرخ‌پوشان همدان برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی مسابقه می‌دهند.

در گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور نیز تیم آپکو پارس قم، شهروند ساری، شهرداری رشت، پرسپولیس خوزستان، پدیده اصفهان و موعود پیرادل مشهد از نوزدهم اردیبهشت ماه بازی‌های دور رفت را برگزار می‌کنند و بازی‌های دور برگشت از هشتم مرداد به انجام خواهد رسید، در حالی که دوره قبلی این بازی‌ها با قهرمانی موعود مشهد، نایب‌قهرمانی هیأت قم و مقام سومی آتلیه‌طهران قم به پایان رسیده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار