کناره‌گیری نماینده قم از مسابقات بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با توجه به مشکلات مالی و نداشتن اسپانسر بیش از پیش قوت گرفت.
کد خبر: ۵۹۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 16 April 2018

به گزارش تابناک قم‏، در شرایطی که سازمان لیگ فوتسال ایران روز پانزدهم تیر ماه را برای شروع دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در نظر گرفته، هنوز سرنوشت تعداد زیادی از تیم‌ها نظیر نماینده قم برای حضور در این مسابقات مشخص نیست.

خبرهای زیادی مبنی بر کناره‌گیری یا عدم حضور برخی تیم‌ها در بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نظیر تاسیسات دریایی تهران و مقاومت قرچک در لیگ برتر به گوش می‌رسد و با توجه به مشکلات مالی که در سال‌های اخیر فوتسال استان قم با آن دست به گریبان بوده، به نظر می‌رسد نماینده قم نیز در وضعیت نامعلومی به سر می‌برد.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که سال گذشته با نایب‌قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به لیگ برتر راه یافت و در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران یکی از دو نماینده قم در کنار تیم هیات فوتبال بود، با وجود کسب رتبه پنجم لیگ برتر اما به احتمال فراوان در لیگ جدید به میدان نخواهد رفت.

جدیدترین خبر از عدم احتمال حضور تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دوره جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را امیر آقایی مالک امتیاز نماینده قم داد تا سرنوشتی نظیر صبای قم در انتظار نماینده لیگ برتری فوتسال قم باشد.

آقایی امروز راجع به این موضوع اظهار کرد: تصمیم من و رسول قلی‌زاده مدیر عامل تیم برای حضور نیافتن در فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران جدی است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان جلسه‌ای که با مهندس قلی‌زاده برگزار کردیم، نتیجه این شد که توانایی تیم‌داری در لیگ برتر فوتسال را نداریم، زیرا حدود دو ماه تا آغاز لیگ برتر فوتسال زمان باقی مانده ولی هم اسپانسری وجود ندارد و هم حمایتی از تیم انجام نشده است.

آقایی در پایان اظهار کرد: در این شرایط، هدف ما فروختن امتیاز تیم است، البته اولویت فروش تیم به خریداری است که از داخل قم باشد زیرا قصد نداریم امتیاز این تیم از قم بیرون برود، ولی چنانچه کسی از قم در این زمینه قدم پیش نگذارد، بالطبع تیم به خارج از قم واگذار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار