دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد
دبير هیأت تنيس استان قم از درخشش تنيسورهاي قم در مسابقات كشوري جام آدينه و موفقيت آنها در كسب عناوين برتر خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 15 April 2018

 

به گزارش تابناک قم،حسین لطفی اظهار کرد: نفرات اول تا سوم پیکارهای سه رده سنی زیر 10، 12 و 14 سال تنیس جام آدینه در پایگاه قهرمانی تنیس در حالی معرفی و تجلیل شدند که نمایندگان قم نیز در بین دارندگان رتبه‌های اول تا سوم درخشیدند.

وی اضافه کرد: پیکارهای جام آدینه تنیس پسران در رده‌های سنی مختلف به میزبانی استان البرز در پایگاه قهرمانی تنیس کرج با حضور تنیسورهایی از استان‌های البرز، قم، تهران و آذربایجان‌غربی برگزار شد و در رده‌های مختلف پنج نفر از نماینده‌های قم در جمع برترین‌ها بودند.

دبیر هیأت تنیس استان قم افزود: در رده سنی زیر 10 سال رادین فهیمی از البرز روی سکوی نخست ایستاد و عنوان دوم و مقام نایب‌قهرمانی به امیرعلی طالب‌زاده رسید، ضمن اینکه دیگر نماینده هیأت تنیس قم یعنی علی کنی در کنار سینا قورچیان از البرز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر ۱۲ سال طاها وزیری از استان قم با شکست دادن کیارش حنیفی از آذربایجان غربی رتبه نخست و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، کیارش حنیفی نایب‌قهرمان شد و بردیا دانش‌فر از هیأت تنیس استان البرز سوم شد.

لطفی عنوان کرد: در رده سنی زیر ۱۴ سال سهیل زندی‌فر مقام قهرمانی را به دست آورد، مبین اکبرپور از تهران نایب‌قهرمان شد و امیر علی بی‌طرف دیگر نماینده قم در کنار متین اکبرپور از تهران مشترکا سوم شدند و در پایان با حضور خانواده‌های تنیسورها و مسوولان باشگاه قهرمانی تنیس البرز جوایز نفرات اول تا سوم اهدا شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات مناطق پنج‌گانه تنیس ایران به میزبانی هیات تنیس قزوین، اظهار کرد: برای یک اعزام مهم سال جاری، یک دوره پیکارهای انتخابی در قم برگزار خواهد شد تا بهترین تنیسور را اعزام کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار