رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: همایش حمایت از مصرف کنندگان روز پنجشنبه 30 فروردین ماه در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ 15 April 2018

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به عملکرد ستاد رونق تولید استان اظهار کرد: سال گذشته کمیته فرعی صنعت و جهاد این ستاد، تشکیل شد، امسال هم کمیته گردشگری ستاد فعال می‌شود و کمیته براساس برنامه جلسات و برنامه‌هایی را اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بانک گردشگری در استان قم برای رونق گردشگری بیش از 46 میلیارد تومان تسهیلات ارائه داده و این بانک توانسته است که با این رقم پرداخت تسهیلات، در میان استان‌های کشور رتبه دوم را کسب کند و این میزان پرداخت تسهیلات قابل توجه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: به دلیل تعطیلات عمومی کشور پرداخت خاصی در زمینه تسهیلات به واحدهای تولیدی استان در هفته قبل ثبت نشد، تنها یک مورد تسهیلات در بخش نوسازی و بهسازی در روزها اخیر به واحدهای تولیدی در قم پرداخت شد.

سیجانی با اشاره به گزارش کمیته نظارت بر تسهیلات رونق تولید استان قم اظهار کرد: این کمیته از 6 واحد صنعتی که تسهیلات رونق تولید دریافت کرده بودند بازدید کرد که در این واحدها 9 نفر اشتغال جدید به وجود آمده و اشتغال 278 نفر نیز تثبیت شده بود.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل باید واحدهای تولیدی که تسهیلات رونق تولید می‌گیرند، علاوه بر تثبیت اشتغال 10 درصد تولید و اشتغال خودشان را افزایش بدهند که این مساله یکی از موانع اجرای طرح رونق تولید است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: همایش حمایت از مصرف کنندگان در روز پنجشنبه 30 فروردین ماه ساعت 10:30 صبح در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان برگزار می‌شود. در این همایش از تولیدکنندگانی که از مصرف کنندگان حمایت می‌کنند، تقدیر خواهد شد. 76 واحد برای شرکت در همایش ثبت نام کردند که براساس شاخص‌ها 15 واحد انتخاب شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واحدهایی در همایش حمایت از مصرف کنندگان استان قم مورد تقدیر قرار می‌گیرند که در زمینه کیفیت یا قیمت محصولات خود اقدامات مناسبی را انجام داده باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار