مدیرعامل زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم خبر داد
مدیرعامل زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از پیشرفت 60 درصدی محور فرهنگی تاریخی شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 15 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم با حضور اعضای شورا، شهردار منطقه هفت و مدیرکل برنامه ریزی معاونت شهرسازی و معماری در سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

برنامه ریزی، طراحی و اقدامات اجرای محور فرهنگی به طول حدود دو کیلومتر شامل بهسازی کف، جداره و زیرساخت (آب، برق و گاز) و همچنین گزارش وضعیت پیرامونی حرم مطهر و برنامه‌های تهیه شده توسط سازمان نوسازی اطراف حرم و اقدامات لازم برای عملیاتی شدن آنها از موضوعات بحث شده در این جلسه بود.

پس از پایان این جلسه اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر، شهردار منطقه هفت و مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور در پروژه‌های اجرایی این سازمان از روند اجرایی آنها بازدید کردند.

مجتمع تجاری الغدیر و اقدامات بازسازی صورت گرفته در آن، محور تاریخی تکیه آقا سیدحسن، خانه تاریخی شاکری، محور تاریخی بیت النور، محور لبچال و شاه حمزه از جمله فضاهای بازدید شده بود.

در این بازدیدها علیرضا خاکی مدیرعامل سازمان بهسازی ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت این پروژه‌ها خواستار رفع مشکلات مرتبط، جهت تسریع در روند اجرایی آنها شد.

وی بیان کرد: پروژه محور فرهنگی تاکنون تقریبا 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت هماهنگی دستگاه‌ها کف سازی آن تا آخر شهریور ماه سال جاری تکمیل خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار