۹ کشتی گیر در انتخابی تیم ملی؛
مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان در حالی برگزار می‌شود که کشتی قم مسیر دشواری برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا پیش رو دارد.
کد خبر: ۵۹۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 15 April 2018

به گزارش تابناک قم، مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان برای شناسایی تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی ۲۹ تا ۳۱ فروردین در تهران برگزار می‌شود.

این در حالی است که ۸ فرنگی کار و یک آزادکار از استان قم در این مسابقات انتخابی حاضر هستند اما نگاهی به وضعیت تیم ملی و مدعیان کسب دوبنده تیم ملی در رویداد مهمی به نام بازی‌های آسیایی نشان می‌دهد کار برای کشتی قم و در اختیار داشتن نماینده در تیم ملی دشوار است.

در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی مهدی قربانی در وزن ۵۵ کیلو، علیرضا نجاتی در وزن ۶۰، محمدجواد رضایی در وزن ۶۳، هادی علیزاده‌پورنیا در وزن ۷۷، مهدی ابراهیمی در وزن ۸۲، علی قیطاسی در وزن ۸۷ و علی‌اکبر حیدری در ۹۷ کیلوگرم حضور دارند.

همچنین در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد روح‌الله نعمتیان از قم در وزن ۶۱ کیلوگرم روی تشک می‌رود در حالی که این کشتی گیر از آزادکاران موفق قمی در یکی دو سال اخیر بوده است اما شانس وی برای کسب سهمیه ورود به تیم ملی، شانس بالایی ارزیابی نمی‌شود.

کشتی قم برای کسب جایگاه در تیم ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتا چشم به کشتی فرنگی دارد که اوج این امید به مهدی ابراهیمی در وزن کیلوگرم و عیل اکبر حیدری در وزن ۹۷ کیلوگرم بسته شده است.

هادی علیزاده پورنیا که زمانی عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات دانشجویان جهان و لیگ جهانی بود اکنون پس از سپری کردن دوران آسیب دیدگی طولانی خود به میادین بازگشته اما وی در مصاف با مدعیان آماده وزن ۷۷ کیلو مسیری پرسنگلاخ در پیش روی خود می‌بیند.

علیرضا نجاتی و محمد جواد رضایی از کشتی گیران جوان قمی هستند که حضور آن‌ها در مسابقات تیم ملی بیشتر جنبه تجربه اندوزی دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار