رئيس پليس راهور استان گفت: امسال با توجه به پيش بيني خيل عظيم مسافران و زائران به پارکينگ هاي اطراف مسجد مقدس جمکران افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 15 April 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد پوربافراني ضمن تاکيد به برگزاري هر چه باشکوه تر مراسم نيمه شعبان در قم، گفت: در اين رابطه جلسات و کميته هاي فرعي در استانداري قم و با حضور استاندار، توليت مسجد مقدس جمکران و معاونان اجرايي مسجد مقدس و همچنين پليس استان تشکيل شده است.

وي با اشاره به تمهيدات پليس راهور استان قم، تصريح کرد: براي برگزاري هر چه باشکوه تر اين مراسم به صورت ميداني به همراه مسئولان شهرداري از وضعيت موجود در اطراف مسجد مقدس جمکران بازديد و امسال با توجه به پيش بيني خيل عظيم مسافران و زائران به پارکينگ هاي اطراف مسجد مقدس جمکران افزوده خواهد شد.

سرهنگ پوربافراني تاکيد کرد: امسال در مسيرهاي منتهي به مسجد مقدس جمکران کمترين محدوديت را اعمال خواهيم کرد تا مشکل چنداني از لحاظ تردد زائران بوجود نيايد.

تصادف خسارتي مستند سازي و مسير باز شود

رئيس پليس راهور استان قم با بیان اینکه رانندگان در حادثه رانندگي خسارتي، براي جلوگيري از راهبندان مي توانند از صحنه تصادف براي ارائه به کارشناس پليس راهور مستندسازي و مسير تردد مردم را باز کنند، عنوان کرد: بر اساس آئين نامه راهنمايي و رانندگي در تصادفات خسارتي که صرفاً به خودروها خسارت مالي وارد شده، رانندگان مي توانند قبل از رسيدن کارشناس پليس راهور براي جلوگيري از بروز ترافيک و راهبندان نسبت به انتقال خودرو به حاشيه معابر اقدام و در غير اين صورت پليس مي تواند طرفين را مبلغ پانصد هزار ريال جريمه کند.

وي ادامه داد: رانندگان صحنه ي تصادفات خسارتي را علامت گذاري و با مستندسازي براي ارائه به پليس راهور، مسير را براي تردد ساير خودروها باز کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار