در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم مطرح شد
در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم بر ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی این استان تاکید شد.
کد خبر: ۵۹۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 15 April 2018

به گزارش تابناک قم، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم ظهر امروز در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

محمود سیجانی در ابتدای این جلسه با اشاره به پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری استان قم اظهار کرد: بانک گردشگری در استان قم برای رونق گردشگری بیش از 46 میلیارد تومان تسهیلات ارائه داده و این بانک توانسته است که با این رقم پرداخت تسهیلات، در میان استان‌های کشور رتبه دوم را کسب کند و این میزان پرداخت تسهیلات قابل توجه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: به دلیل تعطیلات عمومی کشور پرداخت خاصی در زمینه تسهیلات به واحدهای تولیدی استان در هفته قبل ثبت نشده است، تنها یک مورد پرداخت در بخش نوسازی و بهسازی در روزها اخیر به واحدهای تولیدی در قم پرداخت شد.

مهرداد غضنفری در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات به بخش تولید استان گفت: بانک‌های استان قم تا پایان فروردین ماه فرصت دارند که پرونده‌های معطل را تعیین تکلیف کنند، بانک‌ها اگر مشکلی دارند، باید مشکلات را اطلاع رسانی کنند، باید بانک‌های قم برای عدم پرداخت تسهیلات دلیل ارائه بدهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: هدف پرداخت تسهیلات تثبیت اشتغال است و در پرداخت این تسهیلات، اولویت نخست، ایجاد اشتغال جدید نیست، با بازرسی از واحدهای تولیدی استان که تسهیلات رونق تولید گرفتند، تثبیت اشتغال در این واحدها مشخص شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار