در هفته دوم مرحله نهايي فوتسال زنان ايران رقم خورد
تيم فوتسال بانوان طلا و جواهري ايوبي و فخيم قم در دومين هفته ديدارهاي مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌هاي كشور به يك پيروزي قاطع دست يافت.
کد خبر: ۵۹۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 15 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، نماینده فوتسال قم که شروع چندان خوبی در مرحله نهایی رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتسال زنان ایران نداشت در دومین هفته این رقابت‌ها ناکامی هفته نخست را جبران کرد تا همچنان مدعی صعود به لیگ برتر باقی بماند.

بانوان فوتسالیست قم تیم طلا و جواهری ایوبی و فخیم در دومین هفته رقابت‌های مرحله پایانی فوتسال زنان ایران در اندیشه کسب نخستین پیروزی خود برابر تیم هیأت مریوان به میدان رفتند، تیمی که در دیدارهای مقدماتی دو بار با آن بازی کرده و شناخت کافی از حریف داشتند.

شاگردان الهام باباطاهری که در شروع مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه‌های کشور یک شکست خانگی برابر تیم پدیده بوشهر پذیرفته بودند، در هفته دوم بازی‌ها یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل را از تیم هیأت مریوان با نتیجه سه بر صفر بردند.

این نتیجه قاطع در حالی توسط بانوان فوتسالیست قمی رقم خورد که آنها در مرحله مقدماتی دو بار در قم و فسا به حریف باخته بودند و این برد نوعی انتقام آن دو شکست بود تا نماینده قم بعد از باخت چهار بر دو هفته نخست برابر پدیده بوشهر بار دیگر به جمع مدعیان باز گردد.

پیروزی تیم فوتسال بانوان طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم در این بازی، آنها را سه امتیازی کرد و نماینده قم باید در دیدار هفته سوم خود برابر نماینده قزوین به میدان برود، در حالی که تمام تیم‌های صعود کرده از گروه‌های اول تا چهارم مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا دو تیم به لیگ برتر برود.

نماینده فوتسال بانوان استان قم در این مرحله با تیم‌های پدیده بوشهر، هیات فوتبال مریوان، متین فرخ‌شهر، هیات فوتبال جنوب‌غرب تهران، کاسپین قزوین، پارس‌آراء مشهد و پیشرو تکین تهران برای رسیدن به یکی از دو سهمیه صعود به لیگ برتر فوتسال زنان ایران رقابت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار