حریفان تیم فوتبال جوانان صبای قم در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شدند.
کد خبر: ۵۹۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ 15 April 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم که ابتدای هفته گذشته جهت برگزاری مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته اول فوتبال در رده سنی نوجوانان کشور راهی رفسنجان شده بود با دست‌پر محل مسابقات را ترک کرد.

شاگردان داود عاصم آبادی در تیم نوجوانان صبا در گروه دوم مسابقات با تیم استقلال اهواز، مس رفسنجان میزبان و پدیده اصفهان هم‌گروه بودند که با به دست آوردن دو پیروزی و یک شکست راهی مرحله نهایی کشور شدند.

نمایندگان فوتبال قم در نخستین دیدار خود سه بر دو پدیده اصفهان را شکست دادند و در دومین مسابقه خود شش بر دو استقلال خوزستان را درهم کوبیدن تا در رفسنجان جشن صعود به مرحله نهایی را برپا کنند و در آخرین دیدار نیز که حکم یک بازی تشریفاتی برای آن‌ها را داشت دو بر یک مغلوب مس شدند.

اما عصر امروز چهره تیم‌های حاضر در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شد و این در حالی است که جوانان صبای قم در این مرحله بر اساس برنامه‌ریزی به مصاف تیم‌های ملوان انزلی، پارس جنوبی جم و استقلال اهواز می‌روند.

محل میزبانی و زمان برگزاری این مرحله تاکنون از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد به‌احتمال بسیار زیاد انزلی میزبانی این دوره را بپذیرد.

گفتنی است که صبا در سه فصل گذشته در جمع چهارتیم برتر راه پیداکرده اما از صعود به لیگ برتر بازمی‌ماند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار