معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بی شک کاهش آمار بیکاری با حمایت جدی از کالای ایرانی از سوی مردم و مسئولان، میسر خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 14 April 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر افزایش آمار بیکاری در کشور به یکی از معضلات جدی تبدیل شده که در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز این آمار نسبتاً بالاست.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی در سایه تقویت اقتصاد ملی محقق می شود، گفت: ما اگر می‌خواهیم که به تدریج شاهد کاهش آمار بیکاری در کشور باشیم باید به حمایت جدی از کالای ایرانی بپردازیم.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همچنین با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور در سایه همدلی ملی و نیز برنامه ریزی درست و هدفمند امکان پذیر است، افزود: ما اگر زمینه‌ها و شرایط لازم برای تقویت تولید داخل را فراهم کنیم و کاری کنیم که تولیدکننده داخلی با رغبت و علاقه زیاد سرگرم تولید باشد، قطعاً این مساله موجب اشتغالزایی پایدار و رونق اقتصاد کشور خواهد شد و گرنه به صرف بخشنامه و دستورالعمل و شعار و همایش گذاشتن ، به نتیجه نخواهیم رسید چرا که نیازمند اقدام و عمل هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار