رئيس هیأت تيراندازي استان قم خبر داد
رئيس هیأت تيراندازي استان قم از دومين حضور متوالي تيراندازان قم در مسابقات ليگ برتر تيراندازي مردان باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹ 14 April 2018

به گزارش تابناک قم،حسین مهره‌سازاظهار کرد: دستورالعمل برگزاری مسابقات تیراندازی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال 1397 در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی از سوی فدراسیون ارسال شده و امسال شاهد دومین حضور نماینده‌ قم در لیگ برتر خواهیم بود.

وی ادامه داد: دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی مردان ایران بعد از ماه مبارک رمضان در حالی برگزار می‌شود که هر تیم حداکثر مجاز به استفاده از هفت تیرانداز، یک مربی و یک سرپرست است و حداقل دو تیرانداز زیر 21 سال متولد دهم دی‌ماه سال 1376 و بالاتر نیز باید در ترکیب تیم‌ها باشد.

رئیس هیأت تیراندازی استان قم افزود: هر تیم در هر مسابقه مکان استفاده از چهار تیرانداز تیم تفنگ و چهار تیرانداز تیم تپانچه را دارد اما مجموع سه امتیاز بالاتر اعضای هر یک از تیم‌ها تعیین کننده امتیاز تیمی خواهد بود، ضمن اینکه هر تیم ملزم به استفاده از یک تیرانداز زیر 21 سال در ترکیب چهار نفر تیم خود در هر مسابقه است و چنانچه تیمی به هر دلیل با سه تیرانداز در مسابقات حضور یابد باز هم حضور یک تیرانداز زیر 21 سال الزامی است.

وی با بیان اینکه هر تیرانداز تنها در یک رشته تفنگ یا تپانچه امکان رقابت دارد، ابراز کرد: حضور تیم در مسابقات هر رشته با کمتر از دو تیرانداز به منزله غیبت در مسابقات است و برای تیم در جدول رده‌بندی دو امتیاز منفی در نظر گرفته خواهد شد.

متقیان‌نژاد با بیان اینکه هر تیم مجاز به جذب حداکثر سه نفر از تیراندازان لیگ برتر سال 1396 در هر رشته تفنگ و تپانچه بادی است، ضمن اینکه رقابت‌ها به شکل رفت و برگشت انجام می‌شود و حضور مربی و سرپرست تیم‌ها در مکان مسابقات و در کنار تیم الزامی است.

وی در پایان با بیان اینکه تیم نظام مهندسی ساختمان قم در سال 1396 رتبه پنجم لیگ برتر را کسب کرد، افزود: دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی در رشته تفنگ و تپانچه با حضور چهره‌های شاخص تیراندازی قم بعد از ماه مبارک رمضان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار