با مسجل شدن سقوط صبا به لیگ دو کشور نشان می‌دهد فوتبال قم در سراشیبی سقوط قرارگرفته است.
کد خبر: ۵۸۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶ 08 April 2018

به گزارش تابناک قم، پیش از پایان لیگ دسته اول فوتبال کشور در زمانی که هنوز امید در دل بسیاری از تیم‌ها جاری بود، مدیران فوتبال قم آب پاکی را بر روی دستان همگان ریختند.

با اعلام رسمی از سوی آن‌ها صبای قم سه هفته پیش از پایان لیگ یک سقوطش به لیگ دو قطعی شد و با تغییر کادر فنی به‌اصطلاح خود را برای رقابت‌های دسته دو آماده می‌سازند.

در شرایطی که صبا نیاز به مدیریت داشت، واضح بود که مدیران ورزشی قم هیچ‌گاه اعتنایی به تیم نداشتند و به‌صورت ظاهری از صبا دم می‌زدند.

بی‌تدبیری حسن عابدی امید را از ورزش قم به‌ویژه تیم‌های فوتبال و فوتسال دور کرد و حتی برای عملکرد ضعیف یارانش در هیئت فوتبال هیچ توجیهی نخواهد داشت.

بنا بر اطلاعات موجود از باشگاه صبا گفته می‌شود این تیم مبلغی بالغ 18 میلیارد تومان بدهی داشته و به همین علت اکنون از نقل و انتقالات محروم است که موضوع در فصل آتی برای قمی‌ها دردسرساز خواهد شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که صبای قم به دلیل مشکلات و نداشتن حامی در استان از رقابت‌های فصل آتی لیگ دو کشور کنار می‌رود و رسماً منحل می‌شود.

راهی که تیم‌های پاس و برق شیراز پیمودند، امروزه صبا در حال طی کردن آن است و کمتر از یک سال دیگر به تاریخ فوتبال کشور خواهد پیوست.

پرچم‌دار رشته‌های توپی استان فوتبال و فوتسال آن بود که به علت سو مدیریت برخی سقوط تیم فوتبال و تیم فوتسال را شاهد بودیم و دیگر نماینده لیگ برتری فوتسال یعنی آتلیه طهران قم وضعیت مبهمی را دارد.

البته در اینجا باید از سقوط تیم امید صبا به لیگ‌ یک و مشکلات سایر تیم‌های پایه صبا گذر کرد به علت آنکه متولیان امر نسبت به مسئله بی‌تفاوت هستند پس مرور آن دردی را دوا نخواهد کرد.

آرزوی اهالی ورزش قم اوج گرفتن صبا در بالاترین سطح فوتبال کشور است،البته ممکن است این اتفاق در سال‌های آینده به وقوع برسد اما این لکه سیاه از کارنامه مدیریت فعلی ورزش استان هیچ‌گاه پاک نمی‌شود.

فوتبال قم این روزها در سراشیبی سقوط قرار گرفته و روزبه‌روز در حال تضعیف شدن است، چنان چه با همین روش مدیریت ادامه دهد هیئت فوتبال که پرجمعیت‌ترین رشته ورزشی قم بود به کم‌کارترین هیئت تبدیل خواهد شد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار