آیت الله سعیدی:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه بعضی افراد ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند، گفت: این مسئله ناشی از کم تقوایی است.
کد خبر: ۵۸۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۴ 08 April 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار استاندار قم و جمعی از مدیران استان که در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با بیان اینکه دولت‌های مختلف از آغاز انقلاب اسلامی همگی به فکر توسعه استان قم بوده‌اند، گفت: در بعضی موارد به دلیل عدم استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی تصمیماتی گرفته شده است که مردم و شهر قم را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

وی با بیان اینکه مردم فرقی بین دولت‌های مختلف قائل نمی‌شوند و نتیجه عملکرد دولت‌ها به عنوان خروجی نظام شناخته می‌شود، افزود: فرصت خدمت بسیار کوتاه است و از این‌رو بایستی برای حل مشکلات از حداکثر ظرفیت‌ها استفاده شود.

امام جمعه قم، التزام مسئولان به وحدت و انسجام را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اهمیت همدلی همه اقشار کشور برای ترقی و اعتلای نظام، گفت: گاهی بعضی افراد ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند که این مسئله ناشی از کم تقوایی است.

آیت الله سعیدی همچنین نگاه‌ها به پیشرفت استان قم در شرایط حاضر را غیرسیاسی دانست و افزود: در عرصه فرهنگی و اقتصادی کارهای خوبی در قم در حال انجام است.

پرداخت ۶۸۶ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولید و صنعتی قم

استاندار قم نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت حمایت از تولید و اشتغال گفت: در سال گذشته ۶۸۶ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولید و صنعتی استان قم پرداخت شد.

سید مهدی صادقی با بیان اینکه در سال جاری نیز بحث رونق تولید و حمایت از خرید کالای ایرانی در دستور کار دولت است، افزود: ارتقاء کیفی محصولات و فرهنگ سازی برای خرید کالای ساخت داخل توسط مردم از ضروریات تحقق این شعار است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته در دو مقطع حدود ۳۵۰ پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسیدند، گفت: ۹۴۳ میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه‌ها شد که با توجه به منابع محدود مالی دولت رقم قابل توجهی است.

نماینده عالی دولت در استان همچنین بحث خشکسالی در استان قم در سال‌های گذشته را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه مدیریت منابع آب نیازمند فرهنگ‌سازی در بخش‌های مختلف خصوصاً کشاورزی است، تصریح کرد: از مشارکت حوزه‌های علمیه در این راستا استقبال می‌کنیم.

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار، مهرداد غضنفری امرایی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، یونس عالی‌پور معاون امور زائرین استاندار، رضا سیار فرماندار قم و تعدادی از مدیران استانداری، سید مهدی استاندار را در این دیدارها همراهی نمودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار