صبا گلباران شد
تیم صبای قم در هفته سی ام رقابت های دسته اول فوتبال ایران، عصر چهارشنبه دردیداری خانگی با بازیکنان جوانش در مقابل تیم قدرتمند نساجی قائمشهر با حساب 6 بر 1 نتیجه را واگذار کرد. صبای قم با 1 برد، 9 تساوی، 20 باخت، و 12 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد و سقوطش به دسته دوم قطعی شده است.
کد خبر: ۵۸۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲ 05 April 2018

به گزارش تابناک قم، رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با برگزاری یک دیدار خانگی بین تیم های صبای قم و نساجی قائم شهر در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

در این دیدار تیم فوتبال نساجی قائم شهر توانست در نیمه نخست با سه گل از میزبان پیش بیفتد و برای نساجی سهیل رحمانی در دقیقه 37 و مهدی عباس زاده در دقایق 40 و 43 گل زنی کند.

در نیمه دوم نیز نساجی موفق شد سه بار دیگر دروازه صبای قم را باز کند و گل های نساجی را مهدی عباس زاده در دقیقه 50، حسن نجفی در دقیقه 71 و مجتبی ممشلی وارد دروازه صبا کردند.

صبایی ها نیز در این دیدار توانستند تنها یکی از گل های خورده را در دقیقه 77 توسط رضا شکری به ثمر برسانند.

تیم صبا که صعود آن به دسته دوم قطعی شده است با یک برد، 9 تساوی، 20 باخت، 23 گل زده، 66 گل خورده و 12 امتیاز در رده هفدهم جدول و بالاتر از تیم راه آهن قرار دارد.

پای اعتقادم به بازیکنان جوان قم ایستاده ام

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ریسک بزرگی کرده ام، اما پای اعتقادم به بازیکنان جوان این استان ایستاده ام و با آنان تمام تلاش خود را در بازی های باقی مانده انجام می دهیم.

مسعود راشکی در پایان دیدار در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی در مقابل تیم قدرتمند نساجی بسیار سخت بود و کادر فنی این تیم نیز همه از ملی پوشان خوب کشورمان هستند.

وی با بیان این که بازیکنان تیم نساجی همه در سطح لیگ برتر فوتبال ایران هستند، افزود: زننده تک گل تیم ما در این دیدار، رضا شکری 18 ساله است و مهدی لطفی را نیز با 17 سال سن به زمین فرستادم.

وی با بیان اینکه در این دیدار ما در نیمکت فقط 3 بازیکن ذخیره داشتیم، افزود: این 13 بازیکن نیز، 5 بازیکن زیر 17 سال، 5 بازیکن نیز زیر 20 سال هستند و ما فقط 3 بازیکن در رده بزرگسالان داریم.

راشکی تاکید کرد: از روز نخست که به این تیم آمدم، گفتم که این 5 بازی تدارکاتی است، همه بازی های ما هم با تیم های مدعی می باشد که بازی های سختی با آنها در پیش خواهیم داشت، ولی به این جوانان تیم اعتقاد دارم.

وی بر حمایت مسئولان از این تیم تاکید کرد و افزود: به طور حتم همین بازیکنان جوان اگر مقداری تجربه شان افزایش یابد، می توانند مقابل تیم های دیگر، بازی های قابل قبول تری به نمایش بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
سقوط صبا نه صعود صبا
خیلی ویرایشگر بی سوادی دارید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار