کد خبر: ۵۸۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰ 25 March 2018

تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از عصر امروز (شنبه) تا صبح فردا ، شرایط برای وزش باد گرم شدید در استان مهیاست.

مازیار غلامی عصر شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تقویت توده هوای کم فشار طی 15 ساعت آینده در منطقه است که بر این اساس شرایط برای وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید و خیلی شدید) بویژه طی عصر امروز تا صبح فردا مهیاست.
وی ادامه داد: از ظهر یکشنبه با ورود سامانه کم و بیش ناپایدار و شمالی شدن جریانات، افزایش ابر، وزش باد، در بعضی نقاط رگبار و احتمال رعدوبرق مورد انتظار است.
غلامی آسمان امروز گیلان را ابری، بتدریج با کاهش ابر، طی عصر و شب وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید و خیلی شدید) عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را طی صبح تا ظهر کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت ها وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید) ، گاهی افزایش ابر و طی بعدازظهر و شب بتدریج افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و احتمال رعد و برق و کاهش دما پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با 23 درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با پنج درجه مربوط به ماسوله عنوان کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب 16 و 10 درجه بوده است.
وی ارتفاع موج دریا برای فردا را بین 30 تا 120 سانتیمتر و دمای آب را 13 درجه سلسیوس ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار