رئیس هیأت دوومیدانی استان قم خبر داد
رئیس هیأت دوومیدانی استان قم از انتخاب پرنده طلایی این رشته به عنوان مربی تیم ملی و حضور چهار نماینده قم در کادر فنی تیم ملی دوومیدانی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 24 March 2018

به گزارش تابناک قم،علی رضایی اظهار کرد: سال 1397 به واسطه اینکه سال برگزاری مهمترین رویداد ورزشی قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی 2018 به شمار می‌رود، یکی از مهمترین سال‌ها برای ورزش ایران در تمام استان‌ها از جمله استان قم است.

وی ادامه داد: به دست آوردن سهمیه و سپس کسب مدال از مسابقات رشته‌های مختلف بازی‌های آسیایی 2018 برای تک تک فدراسیون‌ها، هیأت‌های ورزشی، تیم‌های ملی و ورزشکاران کشور اهمیت ویژه دارد و نگاه وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش کشور به این اعزام یک نگاه ویژه و متفاوت است.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم افزود: ‌بازی‌های آسیایی هر چهار سال یک بار به انجام می‌رسد و تنها رویدادی است که تمامی رشته‌ها و ورزشکاران قاره کهن در کنار یکدیگر مانند المپیک برای کسب مقام‌های برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: یکی از رشته‌های فعال و همیشه موفق در بازی‌های آسیایی برای کاروان ورزشی کشورمان، بی‌تردید رشته دوومیدانی بوده و خواهد بود، این رشته در دوره‌های قبل بازی‌های آسیایی خوشبختانه برای ورزش استان قم نیز با حضور چهره‌ای درخشان همچون محمدمحسن ربانی سهمیه داشته است.

رضایی تصریح کرد: ربانی پرافتخارترین ورزشکار ایران در رشته پرش با نیزه است، دوومیدانی‌کاری که هم اکنون رکورددار پرش با نیزه کشور به شمار می‌رود و در سال 2007 به عنوان عضو تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا توانست تنها طلای تاریخ دوومیدانی ایران در رشته پرش با نیزه را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: ربانی اکنون به عنوان یکی از مربیان برجسته دوومیدانی ایران، سال‌ها تجربه‌اندوزی از میادین داخلی و خارجی را در اختیار نسل جوان این رشته قرار می‌دهد و اکنون به عنوان چهره نامدار ورزش دوومیدانی کشور و استان قم، مربی تیم ملی ایران شده و از امروز منتخبین دو رده سنی نوجوانان و جوانان پسر کشور را در تهران هدایت می‌کند، ضمن اینکه در کنار وی علی رضایی، محمدرضا اسحاقی و رضا محمدزاده دیگر مربیان قم نیز حضور دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار