شهردار منطقه سه قم مطرح کرد
شهردار منطقه سه قم گفت: روزانه بیش از 2 هزار مسافر نوروزی از خدمات بوستان فدک در این منطقه استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 24 March 2018

به گزارش تابناک قم،سیدشمس‌الدین نعمتی با اشاره به وضعیت خدمات‌رسانی به زائرین و مسافرین در شهر قم اظهار کرد: با توجه به قرارگیری ورودی اصلی شهر در عوارضی قم تهران در منطقه سه، شاهد حضور حجم بسیار بالای زائرین ومسافرین در محدوده این منطقه هستیم و به همین خاطر از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه در منطقه سه بوستان فدک به عنوان یکی از دو کمپ اصلی زائر شهر خدمات‌ اسکان اضطراری را به مسافران ارائه می‌کند افزود: کار پذیرایی از زائرین در بوستان فدک از 27 اسفند آغاز شده و امسال شاهد استقبال چشمگیری از خدمات این بوستان بوده‌ایم.

شهردار منطقه سه قم گفت: در سال‌های گذشته با توجه به کمبود منابع اطلاع‌رسانی و همچنین عدم تکمیل برخی بخش‌های بوستان استقبال زیادی از بوستان فدک نمی‌شد اما امسال شاهدیم روزانه بیش از 2 هزار نفر در این بوستان حضور یافته و اسکان دارند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پارکینگ بوستان فدک با بازگشایی معابر محدوده آن تصریح کرد: یکی از مشکلات این بوستان بحث ورودی آن است که برای زائرین به طور کامل مشخص نیست و نیازمند اصلاحات هندسی است که باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار