مدیر ستاد اقامه نماز:
مدیرستاد اقامه نمازقم گفت: مناسب سازی 150 نمازخانه بین راهی، اقامه نماز جماعت در 10 بوستان و 150 مدرسه و کتابچه راهنمای نمازخانه های بین راهی از جمله اقدام های انجام شده برای اقامه نماز در ایام نورز در این استان است.
کد خبر: ۵۸۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 24 March 2018

به گزارش تابناک قم،محمد خامه یار با اشاره به اینکه از ابتدای اسفندماه پارسال بازدید ها از نمازخانه های بین راهی قم آغاز و تا 13 فروردین ماه ادامه خواهد داشت افزود: در این بازدید ها مشکلات نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی شناسایی و مرتفع می شود.

خامه یار از برگزاری نماز جماعت در 10 بوستان به همت شهرداری قم خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه در تمامی بوستانها ، توقف گاه ها و بقاع متبرک استان اقدام های خوبی برای برپایی نماز جماعت انجام شده است.

وی استقرار یاوران نماز درمسجد اهل بیت(ع) در ابتدای آزاد راه قم – تهران و پاسخگویی به مسائل شرعی را از اقدام های صورت گرفته در این ایام دانست و گفت: رونمایی از کتابچه راهنمای نمازخانه های بین راهی و توزیع 20 هزار لوح فشرده از سخنرانی های بزرگان در باره اهمیت نماز در بین مسافران نوروزی بخشی از اقدام های انجام شده در ایام نوروز است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نماز جماعت 150 مدرسه تعیین شده برای اسکان زائران و مسافران نوروزی گفت: سایر مدارس به دلیل نزدیکی به حرم حضرت معصومه(س) ،زائران ومسافران نوروزی نمازجماعت را در حرم اقامه می کنند.
مدیر ستاد اقامه نماز همچنین با تاکید بر برنامه ریزی گسترده برای اقامه نماز جماعت در روز 13 فرودین ماه ادامه داد: تمام بوستانها و محل های تجمع مردم در این روز نماز جماعت برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار