رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم خبر داد
رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم از اجرای طرح همگانی این رشته ورزشی در پارک‌ها و بوستانی تفریحی ورزشی شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 24 March 2018

به گزارش تابناک قم،محمد عموئیان اظهار کرد: طرح همگانی تنیس روی‌میز چند سالی است در آستانه روز جهانی پینگ‌پنگ به همت هیأت تنیس روی‌میز قم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و برخی دیگر از ارگان‌ها نظیر شهرداری قم در فضاهای تفریحی و بوستان‌های شهر قم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امسال شاهد استقبال فوق‌العاده بی‌نظیر میهمانان نوروزی از طرح همگانی هیأت تنیس روی‌میز استان قم هستیم و علاوه بر میزهای اختصاصی این رشته که در بوستان‌ها و پارک‌ها استقرار یافته‌اند، استفاده از تمامی وسایل ورزشی نیز رایگان در نظر گرفته شده است.

رئیس هیأت تنیس روی‌‌میز استان قم با اشاره به پایگاه‌ نوروزی این هیأت در ایام نوروز ۹۷، ابراز کرد: ابتدای عوارضی قم - تهران سالن ورزشی خانه تنیس روی‌میز واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر آماده خدمات رسانی به مسافرین و زائرین نوروز امسال است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این هیأت در سال جدید، اضافه کرد: برنامه‌های هیأت در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی در قالب تقویم سال 1397 هیات، اسفند ماه به تایید معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان رسید و این برنامه‌ها را هماهنگ و همزمان با تقویم فدارسیون پینگ‌پنگ اجرا می‌کنیم.

عموئیان با بیان اینکه تنیس روی‌میز قم به جایگاه و اعتبار خوبی در سطح کشور رسیده است، اضافه کرد: سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه، استفاده از مربیان با دانش و مجرب برای شناسایی استعدادها و نخبه‌های این رشته مهمترین عامل رشد و توسعه تنیس روی‌میز قم به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا در سال 1397 هم سعی ما اجرای مطلوب و با کیفیت برنامه‌های متنوع استانی برای حفظ پیشرفت و توسعه این رشته است، ضمن اینکه طبق تقویم فدراسیون پینگ‌پنگ در مسابقات مختلف کشوری اعم از لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور هر دو بخش مردان و بانوان شرکت می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار