مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: هشت حریق در دومین روز فروردین از جمله یک خودرو یک درخت و 6 مورد ضایعات در شهر قم خاموش شد.
کد خبر: ۵۸۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ 23 March 2018

به گزارش تابناک قم،عباس جعفری با اشاره به عزم ویژه مدیریت شهری برای تأمین ایمنی زائرین و همشهریان در ایام نوروز اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم جهت برقراری ایمنی در سطح بوستاها و کمپینگ های مسافر نیروهای عملیاتی در قالب تیم‌های خودرویی و موتوری مستقر کرده است تا شاهد کمترین حوادث در شهر قم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه این طرح از نخستین روزهای تعطیلات نوروزی آغاز شده و تا پایان تعطیلات نیز ادامه خواهد داشت گفت: در راستای رفاه زائرین و مسافرین نوروزی در شهر قم و اسکان آنها در بوستان‌های کمپینگ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در اقدامی در خور تحسین به صورت متناوب گشت‌های پیاده توسط نیروهای عملیاتی در سطح بوستان‌ها انجام و تذکرات لازم ایمنی را به مردم ارائه کرده است؛ همچنین چندین موارد غیر ایمن مشاهده و قبل از ایجاد یک حادثه ناگوار از وقوعان جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با بیان اینکه در دومین روز فروردین 35 عملیات برگزار شده است افزود: این عملیات‌ها شامل هشت حریق از جمله یک خودرو یک درخت و 6 ضایعات بوده است.

وی با بیان اینکه هفت مورد عملیات نجات شامل دو مورد آسانسور، دو مورد انگشتربری، دو مورد محبوسی داخل اتاق و یک مورد گیر کردن پای شخص لای پل در روز دوم فروردین‌ماه انجام شد افزود: 20 مورد عملیات ایمن سازی هم شامل 13 مورد بازگشایی درب، دو مورد صید مار، سه مورد رهاسازی گربه و... انجام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار