شهردار منطقه یک قم خبر داد
شهردار منطقه یک قم گفت: امسال با توجه به گسترش سطح خدمات با نظرسنجی انجام شده، مردم رضایتمندی بیشتری از خدمات استراحت‌گاه‌های شهری داشته‌اند.
کد خبر: ۵۸۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 23 March 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم که در محل ستاد اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین منطقه پنج برگزار شد، با بیان اینکه در منطقه یک بوستان مهدی به عنوان استراحت‌گاه زائرین خدمات رسانی می‌کند گفت: شب گذشته بیش از 600 چادر در این بوستان نصب شد و با توجه به اینکه حجم استقبال بسیار زیاد بود مجبور شدیم بخشی از زائرین را به سمت بوستان هاشمی هدایت کنیم.

وی بیان کرد: البته این کار به ترتیب و با نظم صورت گرفت تا نظارت بر ایمنی و امنیت زائرین نیز صورت گیرد که شاهد ایجاد خطر برای مردم نباشیم.

شهردار منطقه یک قم با تاکید بر اینکه با نظرسنجی انجام شده شاهد رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده در بوستان‌های شهر بوده‌ایم تصریح کرد: خوشبختانه امسال شاهد حضور خیل عظیم زائرین در شهر قم هستیم و با توجه به موقعیت بوستان مهدی استقبال زائرین از این بوستان بسیار زیاد بوده به همین خاطر ما به طور مستمر نظارت بر روند نظافت و خدمات رسانی سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و... در این بوستان داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار