رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم خبر داد
رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم گفت: در نخستین روز سال جدید بیش از 3 هزار و 400 تخته چادر در هفت محل مشخص شده برای اسکان اضطراری زائرین نصب شد.
کد خبر: ۵۸۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 22 March 2018

به گزارش تابناک قم،پیام جوادیان اظهار کرد: امسال 6 بوستان و پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران برای اسکان اضطراری مسافرین نوروزی آماده شده است.

وی با بیان اینکه از 27 اسفندماه 96 امکانات بوستان‌های شهر برای حضور زائرین و مسافرین بسیج شده است خاطرنشان کرد: از 27 اسفند استراحت‌گاه‌های شهر میزبان زائرین و مسافرین بوده‌اند و تا شب گذشته شاهد برپایی بیش از 8 هزار تخته چادر در این محل‌ها بوده‌ایم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه شب گذشته 3 هزار و 431 تخته چادر در هفت استراحت‌گاه ویژه نوروزی برپا شده است خاطرنشان کرد: طی چهار شبی که طرح اسکان اضطراری زائرین آغاز شده، شب گذشته بیشترین استقبال را داشتیم به گونه‌ای که در شب‌های قبل، 3 هزار و 18، هزار و 52 و 499 تخته چادر در استراحت‌گاه‌ها نصب شده بود.

وی با بیان اینکه بیشترین استقبال زائرین از استراحت‌گاه بوستان مهدی در منطقه یک با نصب 760 تخته چادر بوده است گفت: در بوستان امام رضا(ع) 624 تخته چادر، در بوستان نیایش 678 تخته چادر، در پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران 608 تخته چادر، در بوستان فدک 463 تخته چادر و در بوستان علوی 300 تخته چادر شب گذشته نصب شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار